Ik houd echt van de oly lifts, daar is mijn training dan ook op gebaseerd. Opgehakt in stukjes zijn ze goed aan te leren, maar je moet ze eigenlijk wel in 1 keer goed aanleren imo
Ik zie vaak mensen die teveel zwaaien met de barbell of gekke andere dingen doen, dat is zonde. @Neverland, iedereen is ergens begonnen
@Travel_me volg jij gewoon de WODs van de box of doe je daarbuiten nog kracht/specialty oefenen? Foamroller is echt mijn lifesaver
Hier even twee dagen relatieve krachtrust, twee dagen hardgelopen en alleen wat accessoire oefeningen gedaan. Morgen weer zwaar trainen. Qua eten heb ik geen schema en eet in principe waar ik zin in heb, alleen zorg ik wel dat ik over het algemeen iets eet waar ik iets aan heb.
Ben pas 3 maanden bezig en kan heel veel nog niet, dus wat mij betreft heb ik daar genoeg aan
Ik wil momenteel vooral mijn trainingen echt doelgericht houden, dus ik hou het de komende weken sowieso vooral nog even bij squats, bench en deadlifts + accesoires.
Ik doe bij de squats bijvoorbeeld al de sumo ipv de normale, maar heb eigenlijk geen idee of dat zin heeft. Snappen jullie de vraag en hebben jullie daar een idee van?
dus blij dat ze weer wat groeien.
Maar dan zou ik zeggen minder (zwaar) benen trainen of wat meer vet op het lichaam (en dus ook de benen) eten?