Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Photograph schreef:Serieuze reacties zaten er niet tussen en voelde me heel erg belachelijk gemaakt omdat het een serieus topic is.
Citaat:Lijkt mij gewoon een muggenbult.
Citaat:Idd, gewoon een beet
Citaat:Spinnenbeet kan ook.
Citaat:Gewoon een muggenbult of een vlooienbeet
Op je vinger kan het wat meer prikken.
Citaat:Heb je honden/katten? Zou ook een vlooienbeet kunnen zijn. M'n kat had een tijdje terug vlooien en als die mij beten vond ik het nog 10x irritanter dan een muggenbeet
Photograph schreef:Britt_xxx schreef:Waarschijnlijk een muggenbult. Doordat je vel op je vingers nogal strak staat, is er weinig plaats voor oedeem (wat in feite de muggenbult veroorzaakt) dus daarom zie je er vaak de volgende dag niets meer van. Dat zou mijn gok in ieder geval zijn.
Dankjewel!!
Photograph schreef:Ibbel schreef:Wat is een adersprong?
En waarom zou een witte vlek een - mijn vertaling - gesprongen ader zijn (een rode/blauwe plek zou dan veel logischer zijn) en hoe zou dat in 1 dag weer weg zijn?
Geen idee, een muggenbult kan het ook niet zijn geweest, anders had die er ook nog gezeten
tessyke schreef:Wat voor reacties had je dan verwacht met dit topic?![]()
En een gesprongen ader is het absoluut niet, dat ziet blauw en is niet weg op een dag.
Ik gok op een fijne haartje, dat kan flink pijn doen als het in je vel zit.
Boras schreef:tessyke schreef:Wat voor reacties had je dan verwacht met dit topic?![]()
En een gesprongen ader is het absoluut niet, dat ziet blauw en is niet weg op een dag.
Ik gok op een fijne haartje, dat kan flink pijn doen als het in je vel zit.
Nou, met dat lopende waarden en normen topic elders op bokt zo vers in het geheugen had ik dit eerlijk gezegd niet verwacht (van degenen die in dat topic lazen/schreven althans). Niet al binnen 1 dag.
Je moet niet perse iemand en public in de zeik nemen he? Je kunt ook denken wat een onzin en ervoor kiezen niet te reageren.
Of is dit soms ook weer de schuld van de Bokt moderators, omdat die te laat of niet ingrijpen of met 2 maten meten (wanneer volwassen zich niet volwassen kunnen gedragen)?
Boras schreef:Dat kan en mag, Penotti.
Maar het gaat hier nu even niet om jou, maar om de ts. Die aangeeft dat ze zich belachelijk gemaakt voelt. Dus hier ging iets mis in de omgang met elkaar.
Boras schreef:MarcoBorsato schreef:Zo theatraal, why?
Dat mag je vinden, MB. Helemaal prima.
Ik vind jou vaak leuk willen of sarcastisch doen ten koste van anderen. Dat mag ik ook vinden.
Zo onvolwassen, why?
Echwel schreef:Naar aanleiding van een recente discussie, moet je je afvragen of dit soort vragen wel op bokt moet
[FZ] [PILOT] Op MWS nav ideeën van gebruikers
Er zou in de OP gezegd worden of ts contact heeft gehad met arts.
Denk zelf dat dat nog steeds beter is
Zeker voor jongeren.
Dus advies arts/ouders en niet bokt