Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Sizzle schreef:Je kan toch gewoon je laptop als 2e of gedupliceerd scherm zetten en dan alleen in de camera kijken als het nodig is?
Ik heb dat in iedergeval wel zo.
Kimmie25501 schreef:Dorus, ik ga idd toch maar eens kijken om te verbouwen, thanks!
Veulen84, ga ik ook proberen, thanks!
Mijn ouders vinden het helaas onzin om mijn ogen te laten testen. Omdat ik verder alles wel goed zie en ook prima de ondertiteling op de tv kan lezen. Ik ga dus eerst kijken of ik mijn werkplek nog beter kan maken. Daarna kan ik altijd mijn ogen nog laten testen als de hoofdpijn aanhoudt
Arashah schreef:Ik heb niet alle reacties doorgelezen maar je kunt aan jou laptop een beeldscherm aansluiten, je kunt je laptop zo draaien dat de camera op jou gericht is.
Kimmie25501 schreef:Ik ga idd knutselen met mijn laptop en een ander scherm. Instellingen op kleurenblind heb ik nog nooit van gehoord. Daar zal ik eens naar gaan kijken. Het staat nu wel al op nachtstand. Ogen nakijken ga ik laten doen als andere dingen niet helpen!
Kimmie25501 schreef:Ik heb nu toch maar de opticien gemaild. Hun eerste mogelijkheid voor een afspraak is 29 september, maar ik hoop eigenlijk toch dat het eerder kan. Volgens mijn moeder heb ik mijn ogen zelf verpest doordat ik te vaak op een iPad, telefoon of laptop kijk. Volgens haar ben ik over tien jaar blind als ik niks verander. Klopt dit denken jullie? Het lijkt me ergens zo onlogisch, maar ze was nogal stellig.
Diel_Zor, ik ga er even naar kijken!