Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
).
(ik kon met de bus naar het werk en deed toen een bureaujob).
.
Een deel van mijn spieren zijn ook best sterk, maar met pull-ups en push-ups heb ik nog steeds moeite dus dat zegt wel iets over die schouders. 55 kg push press doe ik dan wel weer redelijk op het gemak dus aan kracht niet heel erg een gebrek. Het is echt die coördinatie i.c.m. slappe banden (dat wist ik al, heb ik ook in mijn rug). Dat is ook precies de reden waardoor ik mijn twijfels heb of ik dit met oefeningen gefixt krijg. Ik ben nu 33 maar sport nog graag en veel, dat is echt heel belangrijk voor me.
Maar wel bedankt voor het advies, kan me voorstellen dat je iemand niet toewenst wat jij straks moet gaan doen. Ik hoop dat de operatie goed gaat en dat je snel herstelt, sterkte!
gaat ook nooit meer komen. Evenals iets al fietsend achter je vasthouden op de bagagedrager. Evenals hoog bovenhands iets doen. Mijn arm kan niet meer helemaal recht gestrekt naar boven. Maar het is nu eenmaal zo. Kan me er druk over maken maar het verandert toch niet.

Dat is toch niet te doen als ‘ie er zo vaak uit klapt? Of moet ik me er iets anders bij voorstellen dan bij die subluxatie van mij? Bedankt voor de tip van de massage, dat neem ik mee!
RoosvanBlue schreef:LeStrange huh?!? HOE DANDat is toch niet te doen als ‘ie er zo vaak uit klapt? Of moet ik me er iets anders bij voorstellen dan bij die subluxatie van mij? Bedankt voor de tip van de massage, dat neem ik mee!
Calipsover ouch, dat klinkt ook naar. Voel je met tillen dan ook op dat moment pijn of vooral erna? Weet je al wat ze zouden doen bij een operatie?
Eekhoornerik dat is ook wel weer goed om te lezen, een positief herstel vooralsnog! Het kán dus wel. Wat had je eigenlijk gedaan?
‘Fijn’ om weer wat ervaringen te lezen. Ik ben zo benieuwd en ben er wel erg mee bezig nu omdat ik graag wat perspectief wil
je went er aan. Het is een beetje net alsof je een bril hebt die je steeds op moet doen, iedere keer als ik iets doe "even mijn schouder goed zetten".
). Maar vergis je niet, juist bij de kleine bewegingen kan het mis gaan. Wanneer je in bed ligt en je schouder beweegt, of onder de douche staat - dat zijn namelijk de momenten dat je spieren ontspannen en je beschadigde en onstabiele schouder ruimte heeft om alle kanten op te gaan. 
RoosvanBlue schreef:LeStrange huh?!? HOE DANDat is toch niet te doen als ‘ie er zo vaak uit klapt? Of moet ik me er iets anders bij voorstellen dan bij die subluxatie van mij? Bedankt voor de tip van de massage, dat neem ik mee!
Calipsover ouch, dat klinkt ook naar. Voel je met tillen dan ook op dat moment pijn of vooral erna? Weet je al wat ze zouden doen bij een operatie?
Eekhoornerik dat is ook wel weer goed om te lezen, een positief herstel vooralsnog! Het kán dus wel. Wat had je eigenlijk gedaan?
‘Fijn’ om weer wat ervaringen te lezen. Ik ben zo benieuwd en ben er wel erg mee bezig nu omdat ik graag wat perspectief wil
Hier hangen beide schouders continu niet netjes in de kom, eigenlijk dus continu gesubluxeerd. Ik ben een heel leuk studieobject voor artsen en fysiotherapeuten, omdat je ze echt weer netjes kan duwen en zodra je los laat zakken ze er weer uit. Maar omdat ik het al vanaf kind af aan te vaak gehad heb (en ze daarom nu dus continu niet netjes zitten) doet het niet zo veel pijn meer. Ja, mijn spieren doen pijn want die zijn enorm hard aan het werk omdat mijn banden het niet aankunnen.
Zeker als het gewoon niet op te lossen is. Al zal alles wel ‘wennen’ natuurlijk als er niet zoveel meer te willen valt
Positief is dan dat het niet zo bizar veel pijn meer doet inmiddels 
.
Hij had het over een schouderstabilisatie maar dan kan volgens mij alles zijn. Kan me voorstellen dat ‘ie misschien nog te weinig weet of heeft gezien om te bepalen wat er precies moet gebeuren?
Maar gelukkig niet zodanig dat het regelmatig subluxeert.