Kun je “immuun” worden voor ontharingscrème?

Moderators: Ladybird, Mjetterd, xingridx, ynskek, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Vanillia

Berichten: 7659
Geregistreerd: 22-09-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-20 10:25

Marije112 schreef:
Kimmie25501 schreef:
Jeanine, doet dat geen pijn? Ik kan echt geen enkele pijn down under hebben nml helaas.

Balenciaga, ik heb eigenlijk wel een goede denk ik. Het is iig geen wegwerp en voor mijn oksels en benen werkt het prima (op wat sneetjes na soms). Alleen op een of andere wijze doet het down under te veel pijn, blijkbaar ben ik daar heel gevoelig ofzo. Ik ga wel even naar dat scheermes kijken!



Wax is in dat gebied niet pijnlijk. Het enige stukje wat 'zeer' doet is op de venusheuvel.



Euh, wax aanbrengen niet nee, de strip eraf trekken zeker wel. Kan ook niet anders dan dat dat pijn doet want je rukt er in 1 keer een hoop haren mee uit die in die regio toch echt wel goed vast zitten :=
Ik epileer mijn benen altijd en kan dat goed hebben, maar no way dat ik nog een keer mijn bikinilijn laat waxen, dan maar een scheermesje en wat bultjes %)

Marije112

Berichten: 3408
Geregistreerd: 27-11-05
Woonplaats: Pretoria, Zuid-Afrika

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-20 10:28

Vanillia schreef:
Marije112 schreef:
Wax is in dat gebied niet pijnlijk. Het enige stukje wat 'zeer' doet is op de venusheuvel.



Euh, wax aanbrengen niet nee, de strip eraf trekken zeker wel. Kan ook niet anders dan dat dat pijn doet want je rukt er in 1 keer een hoop haren mee uit die in die regio toch echt wel goed vast zitten :=
Ik epileer mijn benen altijd en kan dat goed hebben, maar no way dat ik nog een keer mijn bikinilijn laat waxen, dan maar een scheermesje en wat bultjes %)


Hahahaha wat grappig hoe iedereen dat anders ervaart! Hier dus geen pijn, ik dommel zelfs wel eens weg :o .

Kaitlyn

Berichten: 9742
Geregistreerd: 04-06-06
Woonplaats: Veluwe

Re: Kun je “immuun” worden voor ontharingscrème?

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-20 10:41

Ik had inderdaad ook geen last van het waxen en nadat ik het een aantal keer had gedaan groeiden op bepaalde plekken nog amper haar terug. :=
Inmiddels is zij gestopt, en moet ik een half uur heen en weer terug in de auto zitten om mezelf ergens te kunnen laten waxen. Die tijd heb ik er niet voor over elke 3 weken. :o

Vanillia

Berichten: 7659
Geregistreerd: 22-09-02

Re: Kun je “immuun” worden voor ontharingscrème?

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-20 10:42

Ooh wat een luxe Marije, hier helaas een hele andere ervaring haha

Kimmie25501

Berichten: 7584
Geregistreerd: 19-01-14

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-08-20 10:42

Oke nu word ik wel een beetje bang _O-
Ik ga eerst wel andere opties testen en als dat allemaal niet werkt, toch mezelf eens proberen te laten waxen.

Qimm

Berichten: 15207
Geregistreerd: 04-08-05
Woonplaats: 't oost'n

Re: Kun je “immuun” worden voor ontharingscrème?

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-20 11:18

Ik vind harsen ook prima te doen, niet erger dan mijn benen, maar ik doe eigenlijk alleen maar mijn liezen en niet alles

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-20 11:19

Marije112 schreef:
Wax is in dat gebied niet pijnlijk. Het enige stukje wat 'zeer' doet is op de venusheuvel.

Vind je? Ik ben alles behalve kleinzerig maar ik heb jankend op die tafel gelegen en heb halverwege de stekker eruit getrokken omdat ik echt bijna flauwviel. Mijn zusje vindt het ook top en niet heel pijnlijk dus het zal voor iedereen verschillen, maar om te zeggen dat het niet pijnlijk is vind ik echt een grove onderschatting :')

Marije112

Berichten: 3408
Geregistreerd: 27-11-05
Woonplaats: Pretoria, Zuid-Afrika

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-20 11:50

Emmaa_ schreef:
Marije112 schreef:
Wax is in dat gebied niet pijnlijk. Het enige stukje wat 'zeer' doet is op de venusheuvel.

Vind je? Ik ben alles behalve kleinzerig maar ik heb jankend op die tafel gelegen en heb halverwege de stekker eruit getrokken omdat ik echt bijna flauwviel. Mijn zusje vindt het ook top en niet heel pijnlijk dus het zal voor iedereen verschillen, maar om te zeggen dat het niet pijnlijk is vind ik echt een grove onderschatting :')


:') :') :') Sorry voor mijn onderschatting hahaha

Lynnepinny

Berichten: 2709
Geregistreerd: 14-03-10

Re: Kun je “immuun” worden voor ontharingscrème?

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-20 11:58

En gewoon een beetje laten staan? Dus netjes trimmen? Kan er ook gewoon verzorgd uitzien, en kost vrij weinig moeite :o

Kimmie25501

Berichten: 7584
Geregistreerd: 19-01-14

Re: Kun je “immuun” worden voor ontharingscrème?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-08-20 12:17

Qimm, zal dat eens proberen voor bikinilijf! Normaal gezien heb ik het liefst alles kaal, maar dat kan ik ook wel accepteren.

Emma, oh euhm oke :') Aangezien ik echt zwaar kleinzerig ben, ga ik deze optie toch maar echt als laatste redmiddel neerzetten denk ik :+

Lynnepinny, kan idd wel met gebied onder bikini, bikinilijf is ander verhaal. Gebruik je daarvoor een schaartje of eerder een speciale trimmer?

Amyyy

Berichten: 3502
Geregistreerd: 05-07-09
Woonplaats: Amersfoort

Re: Kun je “immuun” worden voor ontharingscrème?

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-20 12:27

weg laten laseren? Ook niet pijnloos trouwens, maar misschien is daar iets op te vinden? Dan ben je er wel in een paar keer helemaal vanaf

Kimmie25501

Berichten: 7584
Geregistreerd: 19-01-14

Re: Kun je “immuun” worden voor ontharingscrème?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-08-20 12:30

Hmm dat klinkt ook wel goed. Ga ik me even in verdiepen!

Lous

Berichten: 24256
Geregistreerd: 01-08-04
Woonplaats: Noord-Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-20 12:31

Ook als je het laat laseren komt het na een bepaalde tijd weer terug. Het is nooit permanent.

Kimmie25501

Berichten: 7584
Geregistreerd: 19-01-14

Re: Kun je “immuun” worden voor ontharingscrème?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-08-20 12:34

Dat begrijp ik en hoeft ook niet per ze. Als mijn oerwoud nu maar weg gaat :+

x_Jeanine_xJarig

Berichten: 9103
Geregistreerd: 09-04-08
Woonplaats: ----

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-20 14:47

Wat je met waxen ook kan doen, is een streep laten staan bij je venusheuvel.
En zoek een goede salon, vraag ook of je een ervaren waxer mag, ik weet er 1 in Nijmegen en ik zweer bij de eigenaresse, dan sta je helemaal fluitend weer buiten. En ook aangeven dat het je eerste keer is.

Ik ervaar alleen, een vervelend gevoel als het iets te lang is.
Maar verder nergens last van.

Van al die ontharingscremes die ik ooit geprobeerd heb staat je hele poes in vuur en vlam }:) nou neee dank je -O-

Waxen vind ik erg prettig.

TS, je mag anders een PB doen.

tengeltje11
Berichten: 7178
Geregistreerd: 16-06-05
Woonplaats: w-vl,belgie

Re: Kun je “immuun” worden voor ontharingscrème?

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-20 15:08

Hahaha, mijn trainster van vroeger zei dat zij ooit eens in slaap gedommeld was nadat ze lag te wachten tot de ontharingscrème zijn werk gedaan had, ze kwam wakker door een brandend gevoel en alle haar was mooi los en alle huid mooi verbrand... ze heeft in geen maanden geen haar meer gezien had echt blaren op sommige plekken.... bbbrrrr

Amyyy

Berichten: 3502
Geregistreerd: 05-07-09
Woonplaats: Amersfoort

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-20 15:20

tengeltje11 schreef:
Hahaha, mijn trainster van vroeger zei dat zij ooit eens in slaap gedommeld was nadat ze lag te wachten tot de ontharingscrème zijn werk gedaan had, ze kwam wakker door een brandend gevoel en alle haar was mooi los en alle huid mooi verbrand... ze heeft in geen maanden geen haar meer gezien had echt blaren op sommige plekken.... bbbrrrr


:oo :oo wel effectief :')

Brainless

Berichten: 29789
Geregistreerd: 19-07-03
Woonplaats: Munnekeburen

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-20 15:21

Amyyy schreef:
tengeltje11 schreef:
Hahaha, mijn trainster van vroeger zei dat zij ooit eens in slaap gedommeld was nadat ze lag te wachten tot de ontharingscrème zijn werk gedaan had, ze kwam wakker door een brandend gevoel en alle haar was mooi los en alle huid mooi verbrand... ze heeft in geen maanden geen haar meer gezien had echt blaren op sommige plekken.... bbbrrrr


:oo :oo wel effectief :')

En gelijk een goede anticonceptie :+

Kimmie25501

Berichten: 7584
Geregistreerd: 19-01-14

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-08-20 15:25

Jaenine, oh ja goede! Ik woon zelf in Breda, dus dan is Nijmegen best een eindje. Maar door het samen te voegen met iets wel een goed idee. Ik ga je zo even pb’en,
In principe voel ik niks van mijn ontharingscrème, maar dan moet hij wel weten natuurlijk!

Tengeltje, au! Ik hou gelukkig altijd de tijd goed in de gaten :+

scrabbel

Berichten: 961
Geregistreerd: 25-04-14

Re: Kun je “immuun” worden voor ontharingscrème?

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-20 15:34

Met scheren gebruik ik graag cremespoeling voor het haar. Eerst met de haren mee scheren en daarna weer pas tegen in. Waxen, 1 keer nooit weer

Kimmie25501

Berichten: 7584
Geregistreerd: 19-01-14

Re: Kun je “immuun” worden voor ontharingscrème?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-08-20 15:45

Bedoel je dan conditioner? Of iets anders? Dat lijkt me alleen niet heel goed voor je down under?

Roosje01

Berichten: 10763
Geregistreerd: 26-02-11
Woonplaats: zuid-holland

Re: Kun je “immuun” worden voor ontharingscrème?

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-20 16:33

Als je veel last hebt van irritatie met scheren kan je ook met de haarrichting mee scheren ipv ertegenin. Dus naar beneden scheren ipv naar boven. Dit was voor mij iedergeval een oplossing tegen jeuk/pijn en rode bultjes. Ik scheer met het blauwe mesje voor vrouwen van venus gilette.

Kimmie25501

Berichten: 7584
Geregistreerd: 19-01-14

Re: Kun je “immuun” worden voor ontharingscrème?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-08-20 16:59

Oh ja dat is een goede idd! Ik vond wel altijd een nadeel dat de haartjes dan niet zo goed weg gingen. Maar het is natuurlijk ook wel kiezen of delen en dan deel ik liever :+

TheNovelist

Berichten: 1525
Geregistreerd: 24-01-13
Woonplaats: Noord-Holland

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-20 17:42

Kimmie25501 schreef:
Bedoel je dan conditioner? Of iets anders? Dat lijkt me alleen niet heel goed voor je down under?


Ik scheer ook met conditioner, vind ik veeeel fijner dan scheerschuim :j
Als je er goed op let kan het geen kwaad.

Kimmie25501

Berichten: 7584
Geregistreerd: 19-01-14

Re: Kun je “immuun” worden voor ontharingscrème?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-08-20 18:10

Oké ik zal het ook eens testen! Ben alleen een beetje bang van de parfum, maar ik ga het zien!