Ir111 schreef:Oh! Het is gewoon wasbaar maandverband!
Ik zie het nu ook pas, concept was me niet helemaal duidelijk

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
MarliesV schreef:Helemaal hoeft niet hoor, alleen de onderkant![]()
Dit kan je scharen onder de noemer wasbaar maandverband denk ik. Kwam het ook al tegen op Facebook. Mooi initiatief, milieubewust en duurzaam.
Heb niets met dit soort dingen, hou van schoon en droog en draag om die reden een menstruatiecup.
Ben wel heel benieuwd naar het zwem verhaal, kan mij niet voorstellen dat je na 4 uur dragen geen gesmeer krijgt als je er een zwembad mee in stapt.
Citaat:With our venti-cool layer, we ventilate the sweat and blood by your body temperature, we DO NOT ABSORB! We hold up to 4 tampons volume depends on the style your purchase! we are totally LEAKPROOF! You can also wear Cooliea as a swimwear, all-in-one is what we want! you never need to stuff something underneath your vagina anymore!
Lynnepinny schreef:Een cup is erg fijn als je de juiste vind! Er is zelfs een heel topic over[MWS] Menstruatiecup. Wie, wat, hoe?
kaatje77 schreef:Lynnepinny schreef:Een cup is erg fijn als je de juiste vind! Er is zelfs een heel topic over[MWS] Menstruatiecup. Wie, wat, hoe?
Yes! Nu al ruim 15 jaar dat ik hem gebruik en raad het iedereen aan, maar ze trekken allemaal een raar gezicht