Helaas wederom opgenomen

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

fenja

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-08-20 16:13

net een gesprek gehad met de verpleegkundige en mijn vader. De verpleegkundige kan er niks aan doen die werkt in opdracht van de arts. maar we kwamen niet verder. Het bleef bij hetzelfde volgende week heeft u een gesprek met de chirurg en eerder kunnen we niets betekenen. Nu ging mijn vader bij de zusters aangeven dat we toch gaan voor een seccond opinion en kreeg hij ineens te horen dat de chirurg morgen langs komt en dat we morgenmiddag een artsen gesprek hebben.
Dus er zit een beetje schot in de zaak.

sorry dat ik niet op iedereen reageer maar zit onder de zware pijnstillers.

anjali

Re: Helaas wederom opgenomen

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-20 18:54

Doe maar rustig aan en veel beterschap!!

Amado7

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-20 18:57

Wat vervelend TS! Blijf aan de bel trekken hoor :(:) Iemand die ik ken had eergister dezelfde klachten en was niets op de scan te zien. Totdat ze hem acuut opengemaakt hebben omdat hij paars werd en niet meer aanspreekbaar. Darm was aan het afsterven/afknellen. Lag gister op het randje, ze wilde hem gister nog naar huis sturen ondanks de vele pijn omdat ze niks konden vinden. Betekent niet dat er iets gelijks is met jou, maar ik bedoel er mee te zeggen dat je niet zomaar naar huis laat sturen als je onder de zware pijnstillers zit en de pijn gaat niet weg!

Sterkte!

fenja

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-08-20 08:20

Zo mijn chirurg is vroeg ze is al langs geweest en gaat eer verder naar kijken 1 blik wist ze dat ik pijn had en dat ik mr lang niet goed voel. Nu wachten op een echo.

Nicje87

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-20 08:29

Wat vervelend ts. Heel veel beterschap. Hopelijk vinden ze gauw de oorzaak.

senna21

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-20 08:46

Veel beterschap gewenst.
Hopelijk wordt er nu wel iets meer duidelijk.

__Sannne

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-20 08:49

Wat verschrikkelijk naar joh, heel erg veel sterkte en beterschap gewenst!

Mayasfrenk

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-20 08:53

Wat fijn dat ze nu toch in ieder geval wat verder kijken.... dat kun je toch ook niet maken... iemand vol pompen met pijn medicatie en zeggen nou tot volgende week hè!

Ik hoop van ganse harte dat ze nu eindelijk iets vinden waar ze iets aan kunnen doen!

LaCiega

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-20 15:41

Wat ontzettend rot, Fenja. Fijn dat je je gehoord voelt door je eigen chirurg. Hopelijk komen ze er snel achter wat de pijn veroorzaakt.

fenja

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-08-20 18:35

We zijn al even verder en alleen maar 1 echo gehad en niks verder nog. Pijn blijft aanhouden en twee nachten terug mijn gal er letterlijk uit gespuigd. gister ochtend voor 11 uur echo gehad en om half 6 onder het eten kwam de zaalarts langs dat er uit de echo niks was gekomen. Vanmorgen melde hij dat mijn arts met de grote visite langs zou komen en het zou bespreken met alle artsen van de grote visite.
Tijdens de grote visite melde ze dat ze het niet wisten en dat morgen de maag darm leverartsen mee gaan kijken.
Dus to be continued

fenja

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-08-20 20:53

Hoezo ze praten langs elkaar heen hier morgen ga ik hier maar eens navragen of ze hen procedures aan moeten scherpen.

Ik lig dus opgenomen vanaf 13-08-20 in de avond en op 14-08-20 heb ik een ct scan gehad. Nu lag onderstaande brief in de brievenbus thuis.

Afbeelding

ik heb dus met mijn chirurg die ik gisteren en vandaag gezien en gesproken heb, en morgen ook weer zie en spreek, vrijdag de 28e een telefonische afspraak over de ct scan uitslag van afgelopen vrijdag. Dit terwijl die uitslag afgelopen vrijdag al bekend was en we het daar vandaag ook nog over gehad hebben.
Hoezo er gaat hier iets verkeerd

Linnie050

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-20 21:37

Hoe oud ben je als ik vragen mag?
Vraag een familie gesprek aan!
Zorg dat je ouders of vader aanwezig is.

Helaas als je iets niet verklaarbaars hebt moet je blijven vechten voor je zorg.
Alleen als je iets duidelijks hebt dan volgen ze een lijstje.
Nu weten ze het allemaal niet.
Goed dat er een mdl arts bij komt.

Welk ziekenhuis zit je nu?

Niet opgeven hoe moeilijk en zwaar het ook is blijf erachteraan gaan!!!

fenja

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-08-20 11:16

linnie050 schreef:
Hoe oud ben je als ik vragen mag?
Vraag een familie gesprek aan!
Zorg dat je ouders of vader aanwezig is.

Helaas als je iets niet verklaarbaars hebt moet je blijven vechten voor je zorg.
Alleen als je iets duidelijks hebt dan volgen ze een lijstje.
Nu weten ze het allemaal niet.
Goed dat er een mdl arts bij komt.

Welk ziekenhuis zit je nu?

Niet opgeven hoe moeilijk en zwaar het ook is blijf erachteraan gaan!!!

ik ben 36 en uitgebreide medische voorgeschiedenis in mijn buikomgeving

O.a blindedarmontsteking, ontstoken galblaas en galstenen slokdarmkankeroperatie,en meerdere littekenbreuken aan de bovenbuik met uiteindelijk een matje.
Nu erg veel pijn alleen rechts onder in mijn buik en straalt nergens heen
inwendige echo gehad en ct scan en gewone echo overal is niks op terug te vinden en toch komt de pijn dwars doorde medicatie heen. Bloedonderzoek en urineonderzoek komt ook niks uit.
Waar we nu tegen aan lopen is dat ik ook al een week geen ontlasting meer heb gehad.
Ik krijg nu als medicijn in de ochtend voor de buismaag omeprazol, naproxen, paracetamol, 15 Mg oxycodon langwerkend magnesium tablet en clonidine die versterkt alle pijnstillers. Tijdens de piek pijnmomenten mag ik vragen om 10 Mg oxycodon kortwerkend en die mag ik 6 keer op een dag hebben.
Daarnaast 3 keer op een dag 2 zakjes mooi colon en heb al twee laag gaande klysma's gehad en 1 keer een hoog opgaande klysma

ik zit nu een beetje in een spiraal en heb ook dus contact met de diëtist in het ziekenhuis.
Ik heb weinig energie door de pijn en doordat wat ik binnen krijg direct gebruikt wordt, Zodra ik meer ga bewegen krijg ik ook veel meer pijn.
Ik hoop later vandaag meer te weten.

Sosha

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-20 11:21

Jeetje joh, wat een ellende.
Ik hoop dat ze snel wat vinden, sterkte.

dingogirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-20 11:35

is neuraaltherapie niet iets voor je. zeker met littekenweefsel dat echt een stoorzender kan zijn waardoor pijn niet over ( kan) gaan.
heb dit na lang aanmodderen met pijn zelf geprobeerd, ( op aanraden van wat mensen), en moet zeggen dat het 80% beter is dan voorheen.
lees er maar eens over hoe het werkt en misschien echt het proberen waard.

heb je een pb gestuurd.
Laatst bijgewerkt door dingogirl op 21-08-20 11:45, in het totaal 1 keer bewerkt

Lughnassadh

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-20 11:44

Zou dat matje de oorzaak kunnen zijn? Die dingen schijnen best wel voor problemen te kunnen zorgen.

harriehoef

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-20 11:45

Je hebt na die movicolon en klysmas nog steeds geen ontlasting gehad? Zou het mogelijk kunnen dat je momenteel erg lang geen ontlasting hebt gehad en je daardoor erge last hebt van obstipatie? Zeker met al die opiaten die je slikt, zou toch goed in de gaten houden of je ontlasting op gang komt. Verder heel veel sterkte, hopelijk vinden ze een oorzaak!

fenja

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-08-20 14:05

Afbeelding

Bedankt bokt Team!
Ze hadden alleenbgeen idee wie fenja was hahaha _/-\o_

Sosha

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-20 14:08

Oh wat lief !
Moesten ze nu het hele ziekenhuis door om je te vinden?

Linnie050

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-20 14:09

Haha wat lief!
<3

Die ontlasting is ook niet fijn :(
Ik voor je dat het los komt
Als er veel ontlasting zit zijn je echo's dan wel betrouwbaar?

Pepperrr

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-20 14:53

Fijn dat ons kaartje aangekomen is :D

Jeetje, wat heb jij al veel ellende meegemaakt zeg... Ik hoop echt dat er nu schot in de zaak komt en er snel wat gevonden wordt en er iets aan gedaan kan worden. Heel veel sterkte en beterschap :(:)

katybug

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-20 15:43

Ach wat lief dat Bokt een kaartje heeft gestuurd.

Wat een ellende allemaal, Fenja. Wat heb je al veel meegemaakt. Ik hoop dat ze snel vinden wat er aan de hand is en het snel wordt opgelost. Ik begrijp oprecht dat ze liever niet je buik in gaan gezien je voorgeschiedenis maar ik denk dat een diagnostische laparoscopie best geopperd mag worden door jou of je vader. ;)

fenja

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-08-20 22:44

Om half 5 stond er een mdl arts aan mijn bed vandaag. (Denk dat hij echter aan het leren voor mdl arts is was echt nog een broekie om het maar even zo te zeggen.)
Verhaal aangehoord en even naar mijn buik geluisterd. Ja daar zit geen muziek in vrijwel niets te horen dus de darmen zijn veel te stil.
Hij zou het overleggen met zijn supervisor en ik zou vanavond nog wat horen.

Jullie raden het al tot nu net nog steeds niks gehoord en ja ik ben enorm geduldig. Toch net de verpleegster aan haar mouw getrokken en even nagevraagd of zij al meer wist.
Haar eerste reactie was: O is de MDL arts al geweest vanmiddag of vanavond? Nou aan het einde van de middag al en hij zou het overleggen met de chirurgen
Ze zal even in de computer gaan kijken ben er zo weer.

Komt zet net terug. De mdl arts heeft 3 adviezen geveven.
1 de movi colon verhogen ( die is echter al twee dagen gelden verhoogd naar 3 keer op een dag 2 zakjes per keer dus nog meer verhogen heeft geen zin)
2 De pijnstilling (oxycodon verminderen) Ik lig hier nu omdat ik juist pijn heb en we er achter willen komen waar de pijn vandaan komt
3 prikken op de werking van de schildklier

We hebben dus alleen wat aan het laatste advies. ik begrijp er echter helemaal niks meer van en wil gewoon zo snel mogelijk van de pijn af. Blijkbaar is dat moeilijk. Ik snap niet waarom het allemaal zo verschrikkelijk lang moet duren en ben er echt wel klaar mee zo langzamerhand.
Als er een arts is op bokt die me wel kan of wil helpen graag want ik weet het zo langzamerhand niet meerondernamen ze maar eens wat meer actie dan ben ik ook sneller van de pijn af

Paardenfann4

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-20 23:12

Misschien beter naar het academisch ziekenhuis in Groningen gaan in plaats van het Martini? Wellicht kunnen ze jou daar beter helpen. Heel erg voor je dat je zoveel pijn hebt en niemand weet waar het door komt. Heel veel sterkte!

dito

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-20 23:48

Jeetje ts dit is alles behalve fijn! Ik las eerder acnes...zou dat het kunnen zijn? Kun je ook echt veel pijn van hebben!!
Sterkte hoop echt dat er snel een oplossing komt voor je :(:)