linnie050 schreef:Hoe oud ben je als ik vragen mag?
Vraag een familie gesprek aan!
Zorg dat je ouders of vader aanwezig is.
Helaas als je iets niet verklaarbaars hebt moet je blijven vechten voor je zorg.
Alleen als je iets duidelijks hebt dan volgen ze een lijstje.
Nu weten ze het allemaal niet.
Goed dat er een mdl arts bij komt.
Welk ziekenhuis zit je nu?
Niet opgeven hoe moeilijk en zwaar het ook is blijf erachteraan gaan!!!
ik ben 36 en uitgebreide medische voorgeschiedenis in mijn buikomgeving
O.a blindedarmontsteking, ontstoken galblaas en galstenen slokdarmkankeroperatie,en meerdere littekenbreuken aan de bovenbuik met uiteindelijk een matje.
Nu erg veel pijn alleen rechts onder in mijn buik en straalt nergens heen
inwendige echo gehad en ct scan en gewone echo overal is niks op terug te vinden en toch komt de pijn dwars doorde medicatie heen. Bloedonderzoek en urineonderzoek komt ook niks uit.
Waar we nu tegen aan lopen is dat ik ook al een week geen ontlasting meer heb gehad.
Ik krijg nu als medicijn in de ochtend voor de buismaag omeprazol, naproxen, paracetamol, 15 Mg oxycodon langwerkend magnesium tablet en clonidine die versterkt alle pijnstillers. Tijdens de piek pijnmomenten mag ik vragen om 10 Mg oxycodon kortwerkend en die mag ik 6 keer op een dag hebben.
Daarnaast 3 keer op een dag 2 zakjes mooi colon en heb al twee laag gaande klysma's gehad en 1 keer een hoog opgaande klysma
ik zit nu een beetje in een spiraal en heb ook dus contact met de diëtist in het ziekenhuis.
Ik heb weinig energie door de pijn en doordat wat ik binnen krijg direct gebruikt wordt, Zodra ik meer ga bewegen krijg ik ook veel meer pijn.
Ik hoop later vandaag meer te weten.