Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
boemel schreef:Ik wandel ook alleen. En wel graag met camera in de hand. Tijd kan variëren van halfuur tot uren.
In mijn lunchpauze ga ik ook regelmatig alleen wandelen.
Collega's vonden dat soms wel vreemd. Heb ze uitgelegd dat het niets met hen te maken had, maar dat ik alleen wandelen nu eenmaal fijn vindt.
heidy_wilco schreef:Cayenne schreef:Ik word er wel af en toe op aangesproken door voorbijgangers dat ze het vreemd vinden dat een vrouw alleen door het bos wandelt.
Ach, tegenwoordig vind zo'n beetje iedereen wel wat van andermans leven, en nooit is het goed. Ik zou me daar echt niet te druk om maken.
Cayenne schreef:heidy_wilco schreef:
Ach, tegenwoordig vind zo'n beetje iedereen wel wat van andermans leven, en nooit is het goed. Ik zou me daar echt niet te druk om maken.
Nou, het heeft me wel aan het denken gezet. Niet eens zozeer vanwege vreemde types die je zou kunnen tegen komen, maar vooral omdat niemand precies weet waar je bent, mocht je bijvoorbeeld onwel worden of over een boomwortel struikelen en je been breken.
Dus ik heb daarom altijd mijn locatiebepaling aan op mijn telefoon, en die stuur ik dan door naar de telefoon van manlief zodat hij ongeveer weet waar ik me in het bos bevind.
Cayenne schreef:Ik word er wel af en toe op aangesproken door voorbijgangers dat ze het vreemd vinden dat een vrouw alleen door het bos wandelt.