Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Hutcherson schreef:ik had narcose.. en 4 kanten die slijm en bloed en speeksel produceerde.. kreeg het niet weg geslikt. zelfs niet weggespoeld met drinken:P
Yipee schreef:Toch nog gefeliciteerd met je verjaardag! Ik hoop echt dat je snel de beterende kant op gaat.
Bij mij valt het me nog alles mee tot nu toe. Krijg mijn mond niet zo ver open en het zeurt een beetje maar met pijnstilling is het aardig te doen. Dus ik zit aan de goede kant geloof ik. Probeer alles ook echt goed schoon te houden.
Volgende week maar bellen voor een afspraak voor sessie 2...
Yipee schreef:Hoe staat het ervoor bij jou Maralyn?
Hier valt het nu toch wel tegen. Heb nog steeds pijn, uitstralingspijn naar mijn andere kiezen. Dus zonder pijnstilling wil echt nog niet en dan nog. Ontzettend moe. Door dat spoelmiddel heb ik geen smaak meer in mijn mond en droge tong. Bovendien heb ik nu keelpijn door allemaal aften achterin. Ik verdenk dat spoelmiddel.
Dus al met al voel ik mij beroerder dan vrijdag ieder geval.Kom ik er toch ook weer niet zo makkelijk vanaf.
Hopelijk is het bij jou wel echt wat beter inmiddels. Begin nu toch ook al te twijfelen over de tweede sessie.
mvdbijl schreef:He dames balen dat jullie beide nog zoveel pijn hebben, pijnstillers toch even lekker blijven gebruiken.
Heb je geen antibiotica gehad ts of lees ik daar overheen? Dat zou toch ook nog een slag kunnen schelen..
Yipee schreef:Morganlefay schreef:Oef en dat op vrijdag.
Ik hing ook gelijk om 8 uur aan de telefoon. Ruk geslapen ook. Ik weet het wel uit te kiezen. Volgende keer maar op maandag laten behandelen.