Ik hoefde trouwens niet op te bouwen ofso. Liep er zo mee weg, nooit last van gehad. Én bijkomend voordeel, ook bijna nooit meer last van mijn rug.

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
tennan schreef:Heel stiekem vind ik het wel geinig dat 'LoveUggs' post over zere voeten![]()
Maar: als ik jou was, zou ook naar steunzolen kijken. Dat kan echt enorm helpen!
LoveUggs schreef:Ik ben 25 dus hopelijk 'niet te oud'
Ik ben afgelopen jaar bij de orthopeed geweest omdat ik ineens een raar bultje aan de zijkant van mijn voet had zitten nadat ik een misstap had gemaakt. Bleef zeer doen aan die kant dus gestart bij de HA, door naar het ZH voor foto's. Niks op te zien. Doorverwijzing naar orthopeed voor een echo, niks op te zien. Kreeg de mededeling dat ik er maar mee moest leren leven in de hoop dat het weg zou gaan. Zit er nogsteeds.. Maargoed, dit was alleen mijn rechter voet.
Bij mij zakt de binnenkant door, dus de buitenkant van mijn voet staat, zoals iedereen, op de grond, en de binnenkant, het deel waar dat boogje zit (geen idee hoe je dat noemt) zakt dus door.
Maar aangezien de pijn nu doortrekt naar mijn enkels is het gewoon tijd voor actie.
Ik vind mijn werk zo ontzettend leuk, dus ik wil er alles aan doen om die voeten beter te krijgen.
LoveUggs schreef:Als ik jullie reacties zo lees is het dus eigenlijk beter (of eigenlijk voordeliger) om eerst even af te wachten of ik naar de podoloog kan en zooltjes krijg, zodat ik een beter advies heb voor welke schoenen beter bij mij passen, voordat ik goede, dure schoenen koop en de schoenen uiteindelijk niet goed blijken te passen bij wat ik nodig heb![]()
Sannens schreef:Mijn vriend draagt zijn steunzolen vaak in Nike Air Max inderdaad! Ik draag ook graag Nike, maar bij mij is het vanwege knie problemen.
Als ik het zo hoor zou ik toch eerst voor de steunzolen ga kijken, ik denk dat dat het beste is voor je probleem. En daarna goede schoenen voor bij je steunzolen. Dan heb je twee in een!
LoveUggs schreef:Nadeel van de timberlands, zitten vrij stevig, maar harde zool, en vrij smal. Ik heb een vrij brede voet en snel last van mijn nagel die ingroeitTe strakke/ smalle schoenen werkt dus ook weer niet.
7ofhearts schreef:tennan schreef:Heel stiekem vind ik het wel geinig dat 'LoveUggs' post over zere voeten![]()
Maar: als ik jou was, zou ook naar steunzolen kijken. Dat kan echt enorm helpen!
Jij zegt het, ik dacht het!!!!
Een hele foute combinatie.
Ik ken niemand die recht op die dingen loopt!