Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
madeliefw schreef:Hier ervaring met de tip dat als je links bent je in je rechteroor een watje moet stoppen en andersom. Heeft ook met evenwichtsorgaan te maken. En baat het niet dan schaadt het niet.
Loeky01 schreef:Wat bij mij uiteindelijk de trigger bleek was melk. Vooraf geen kaas/yogi of iets in die richting nuttigen. Daarnaast is rijgedrag ook echt een gigantische trigger, veel gas-los-gas-los is echt een recept voor overgeven bij mij. En veel chauffeurs hebben niet door dat ze dat doen. Daarnaast hielp kauwgum kauwen heel erg, maar toen was ik al wat ouder. Je zou soepstengels kunnen proberen. Maar waarschijnlijk is het gewoon een overgevoelig evenwichtsorgaan en daar kan je weinig aan doen..
Die huidige tabletten van de Kruidvat zijn voor mij echt fantastisch. Ik kon zelfs op de snelweg een verslag typen terwijl ik dat nog nooit durfde bij mijn vriend in de auto. Zo zie je maar hoe persoonlijk het is of iets werkt of niet
bigone schreef:Ook zorgen dat het kind niet naar buiten kan kijken , de langsflitsende gebouwen en bomen veroorzaken ook misselijkheid.
Hevonen schreef:Dit is OT, maar ben wel nieuwsgierig geworden.
Ik kan ook wagenziek worden van 3D-films en zelfs van 'gewone' films als er bijvoorbeeld met hoge snelheid bochtige wegen worden gereden. Sommige attracties in pretparken zijn ook vreselijk.
Wie herkent dit?
Kaatje_S schreef:bigone schreef:Ook zorgen dat het kind niet naar buiten kan kijken , de langsflitsende gebouwen en bomen veroorzaken ook misselijkheid.
Dit is voor mij juist het omgekeerde. Als ik niks kan zien in een boot of auto en dus de horizon niet kan zien, ben ik binnen no time kotsmisselijk!
Juist de horizon kunnen zien helpt, want dan klopt de beweging met wat je ziet.
Daarom kan ik ook niet lezen bv in de auto.
Bij mij helpt cinnarazine altijd wel en iets kauwen, kauwgom ofzo