Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
_Nancy schreef:_Penotti schreef:Oh ja?
Mijn partner en ik pakken zo vaak elkaars telefoon.
Zitten we lui op de bank, oh mijn telefoon ligt in de keuken en ik wil even dit of dat opzoeken, oh hier is die van mij, pak die maar.
Dat is zoals het hoort naar mijn idee.
En nu weet je wat voor loser het is:![]()
Dit dus..
Het is helemaal niet raar om op andermans telefoon te zitten imo.. Wij zitten continu op elkaars telefoon te koekeloeren, dat gaat gewoon vanzelf en zo zou het ook moeten gaan.
Suzanne F. schreef:Wat sneu Poetser maar wel interessant om te lezen. (Sorry). Vaak trek je als meisje dit soort mannen aan. Vaak zijn het wat onzekere meisjes die op zoek zijn naar een sterke man waar ze op kunnen vertrouwen. Ze worden dolverliefd, de man draagt ze op handen en lijkt perfect. En juist die mannen beschadigen je nog eens extra. Heel typerend.
prulletje schreef:Beetje off topic, maar dit vind ik wel vreemd. Ik zou echt goed pissig worden als mijn vriend in mijn telefoon liep te kijken, ook al heb ik niks te verbergen. Als vriendinnen met mij hun geheimen bespreken hoeft hij dat niet te lezen. Bovendien heb ik gewoon recht op privacy, relatie of niet.
Maar dat terzijde. Ongevraagd in iemands telefoon kijken is niet netjes, maar je zit gelukkig niet in de rechtbank waar je onrechtmatig verkregen bewijs niet tegen iemand mag gebruiken.
BillyJ schreef:Ben er naderhand ook wel een beetje klaar mee ja![]()
Ga straks gewoon het gesprek aangaan en zeggen dat het beter is alles stop te zetten.
Of ik hem confronteer met de telefoonissue weet ik nog niet.
Ben idd best onzeker.
djodjodjo schreef:Ik vraag me af waarom je een relatie “perfect” kunt noemen waarin zoveel scheef staat? Als het in vergelijking is met je vorige relatie dan is het hoog tijd dat je een nieuw perspectief krijgt..
Wat Urielle zegt ben ik het wel mee eens. Ik zou uitzoeken wáárom je dit soort mannen aantrekt. Want nee, dit is geen normaal of acceptabel gedrag wat er gewoon bij hoort.
BillyJ schreef:Ben er naderhand ook wel een beetje klaar mee ja![]()
Ga straks gewoon het gesprek aangaan en zeggen dat het beter is alles stop te zetten.
Ben idd best onzeker.
fleurtjeuh schreef:BillyJ schreef:Ben er naderhand ook wel een beetje klaar mee ja![]()
Ben idd best onzeker.
Klinkt misschien heel stom, maar heb je 'bewijs' van zijn telefoon gehaald? Dat je kan zien dat het zijn telefoon is en wat daarop staat?
Want hij zal waarschijnlijk bij hoog en laag ontkennen wat erop staat maar dan alsnog niet willen laten zien wat erop staat.
En laat je niet wijsmaken dat je hem niet genoeg gaf, of dat mannen nou eenmaal zo zijn!
Als hij iets miste in de relatie dat had hij daarover moeten communiceren dus dat is nooit jouw fout!
Laat je nooit anders wijsmaken door iemand!