moonfish13 schreef:DemDeempel schreef:Als ik het goed begrijp wil je een meter kopen als een uitbreiding van je EHBO tas. Dus als je op straat iemand tegen komt die zich slecht voelt dan kun je hun bloedwaarde meten om te kijken of het inderdaad hun suikerspiegel is.
Je had het over het zoeken naar een penning. Ik weet niet of je een EHBO cursus hebt gedaan? Bij mijn EHBO cursus werd namelijk aangegeven dat het een grote no-go is om bij iemand een penning te gaan zoeken op eigen initiatief. Dit moet je over laten aan de ambulance broeders of de huisarts.
Lees nou eens goed.
Echt ik word doodmoe van dit soort reacties!
Ik heb er ZELF medisch noodzakelijk een bij me voor mezelf, altijd.
LEZEN graag voor je zulke reacties post!!!!!
Ik denk dat de reacties vooral komen op het stuk waarin je schrijft mensen te willen helpen door een suikertje te prikken. Dat is wat je niet moet doen, dat moet je echt niet willen.
Ik ben zorgprofessional in de spoedzorg maar geen haar op mijn hoofd die erover nadenkt om in mijn vrije tijd als burger bij iemand een suiker te prikken. Gewoon NIET DOEN. Ook niet met je huisarts gaan bespreken hoe je deze mensen kan gaan helpen, gewoon NIET. Het siert je dat je graag mensen in nood wil helpen maar doe dat dan via de aangegeven wegen (112 bellen), en als de meldkamer je instructies geeft volg je die maar op maar niet op eigen initiatief.