purny schreef:Ik kan eigenlijk niet tegen shampoo met geurtjes. Ik heb hiervoor de Sebamed gehad maar die werkt bij mij dus ook niet.
Na hoeveel tijd zou je verbetering moeten hebben met de Grahams?
Meteen.
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
purny schreef:Als het dus niet over gaat moet ik naar de dermatoloog. Het is bij mij dus ook op gaan spelen toen ik thuis kwam te zitten met de corona crisis.
Ik wil dus eerst gaan kijken of ik het met de shampoo kan wegkrijgen.
Mijn moeder heeft ook psoriasis gehad. Mijn opa had eczeem
purny schreef:Sanniejtjuh schreef:Ik gebruik zelf tot 2x p week de teershampoo. Dat is het enige wat echt helpt tegen de jeuk, ik heb Psoriasis. Daarnaast gebruik ik een shampoobar van happysoaps, de Aloë You Vera Much, die verlicht ook nog eens de jeuk. Bestaat uit natuurlijke ingredienten zonder toevoegingen, ik verdraag verder niks meer dus voor mij echt een uitkomst. Ik heb nu zo goed als geen jeuk
Mijn huisarts denkt dus ook aan psoriasis. Zelf heb ik al eczeem dus waarschijnlijk is het dit.
kiki1976 schreef:Je hoort er eigenlijk haast nooit iemand over, maar als ik hier lees zijn er toch best wel mensen die ermee kampen.
Ze heeft nu een paar keer met de shampoo gewassen, maar de jeuk is minder evenals de schilfer achtige dingetjes. Ze wordt nu in ieder geval niet meer wakker en dat haar hele hoofdhuid zeer doet en gek wordt van de jeuk (in d'r slaap gaat ze dan toch krabben).
Amalarab schreef:Er zijn ook andere middelen die van binnenuit werken. Denk daar eens aan als je bij de dermatoloog zit..
Als er niet tegenop te smeren valt en je bent echt wanhopig is dat misschien nog wat.
Denk aan Mtx, Neoral en Dupilumab.
purny schreef:Toulouze schreef:Ik heb seboroisch eczeem en word er gek van. Ben nu bezig aan de 3r shampoo van de huisarts, maar niks werkt.. Misschien Grahams proberen dan maar
Hier nog een. Ik ga een doorverwijzing naar de dermatoloog vragen
Morganlefay schreef:kiki1976 schreef:Je hoort er eigenlijk haast nooit iemand over, maar als ik hier lees zijn er toch best wel mensen die ermee kampen.
Ze heeft nu een paar keer met de shampoo gewassen, maar de jeuk is minder evenals de schilfer achtige dingetjes. Ze wordt nu in ieder geval niet meer wakker en dat haar hele hoofdhuid zeer doet en gek wordt van de jeuk (in d'r slaap gaat ze dan toch krabben).
Dat krabben is heel herkenbaar.
Zachte(katoenen) handschoenen aan s'nachts is een oplossing.
Toulouze schreef:Ik heb seboroisch eczeem en word er gek van. Ben nu bezig aan de 3r shampoo van de huisarts, maar niks werkt.. Misschien Grahams proberen dan maar
Amalarab schreef:Er zijn ook andere middelen die van binnenuit werken. Denk daar eens aan als je bij de dermatoloog zit..
Als er niet tegenop te smeren valt en je bent echt wanhopig is dat misschien nog wat.
Denk aan Mtx, Neoral en Dupilumab.