Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Skippy01 schreef:@lestrange er is zelfs ook wenkbrauwverf en dan ben je helemaal snel klaar. In mijn geval niet voor 6 weken overigens. Mijn haar groeit snel, en het 'verharen' van wimpers en wenkbrauwen ook, dus ik moet zoiets iedere 2/3 weken doen. (Maar met die frequentie moet ik ook mijn haar verven, helaas.)
Als je dat beide doet, heb je eigenlijk aan een kleurcorrigerende primer en eventueel wat blusher of bronzer genoeg voor een dagelijkse naturel 'look'.
Wat hier al meermaals genoemd is: een goede 'natural look' kost minstens net zo veel makeup als een 'party look'. Ik heb dus oogschaduw in wel 5 tinten op voor een natural look, lip makeup in een tint die past bij je eigen lipkleur, maar nét iets donkerder, gekleurde wenkbrauwgel, flink wat mascara en een basis van primer, bb of cc cream, matterende poeder, blusher, bronzer, highlighter...
Maar ja, dát ga ik ook niet elke dag uitgebreid lopen doen, zeker nu ik thuis werk![]()
Dus vaak is het alleen corrigerende primer over mijn dagcreme, mascara, wenkbrauwgel en een beetje blusherstick.
Zammie schreef:Kijk eens op creativecosmatics.nl Daar staan heel veel filmpjes op over alles van make up. Ze hebben alles op youtube staan. Ik heb daar ook mijn make up vandaan.Heb een erg moeilijke huid, oa couperose in erge mate en met deze make up is dat niet meer te zien. Krijg veel complimentjes hoe mooi mijn gezicht eruit ziet..
Lous schreef:Ik heb een goed egale huid, dus ik zie de meerwaarde van al die smeersels gewoon niet in
Saintelette schreef:Lous schreef:Ik heb een goed egale huid, dus ik zie de meerwaarde van al die smeersels gewoon niet in
Dit heb ik dus ook heel erg.. Ik was een winkel binnen gelopen en er moest en zou volgens mevrouw iets op m'n gezicht moeten van foundation. Dan ben ik er al gelijk klaar mee, er is namelijk niks mis met m'n eigen huid.