Shefit, de ultieme sport BH?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

robbie88

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-20 09:42

Ik draag de panache 70 e, superfijn en stevig kosten 60 euro

Oehlala

Re: Shefit, de ultieme sport BH?

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-20 10:13

Heb verschillende modellen van de shock absorber. Is voor mij de beste. Vind wel dat die banden soms het ademen bemoeilijken.

Minoes

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-20 12:42

Ik kan niet ademen of bewegen in een schock absorber en de ondersteuning vind ik ook 10 keer niks. Dus de meningen zijn verdeeld!

Ik heb een hele fijne van de decathlon die nu niet meer te koop is :(

LaDonna75

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-20 12:48

Ik draag Anita sportbeha's en die bevallen mij heel goed, zowel met hardlopen als paardrijden (en wielrennen). Model Momentum (gewone bandjes) en DynamiX (racerback). 60-70 euro maar dat is het mij helemaal waard.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-20 13:22

Shock absorber werkt bij mij goed, daar reed ik vroeger altijd mee. Sinds een aantal jaar rijdt ik standaard met bodyprotector en heb ik geen sportBH meer nodig, dat ding snoert toch alles wel in :+

x_Elise

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-20 18:59

Ik heb ook de panache maar die gaan bij mij heel snel kapot. Vind deze er heel fijn uitzien, mocht je willen bestellen, dan wil ik graag mee doen.

Kidde

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-20 19:40

Gimme_Joy schreef:
Wat ik wel merk bij het hardlopen is dat het diep inademen bemoeilijkt wordt bij zo'n harnas... Hoe is dst met die shockabsorber?

Ik heb zelf de marathon gelopen met schockabsorber, maar ik heb hier zelf geen last van

Ellen_ov

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-20 20:00

Esther_

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-20 20:10

Hier is de Panache en de Anita het meest favoriet

Dioxide

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-20 20:12

Met een 85G ben ik héél erg blij met Shockabsorber, al jaren. Zelfs Panache vond ik niet heel denderend.

Volgende op de testlijst is de KrisLine.

SusanH
Lid Bezwaarcommissie

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-20 20:17

Krisline ziet er goed uit, maar helaas niet in omvang maat 75 verkrijgbaar zover ik zie.

BarieskaBo

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-20 21:49

Ik heb net een sportbh besteld bij https://www.sportfit-bh.nl.

Volgens mij een zelfde soort als die van shefit.com.

Ik ben benieuwd

Janneke2

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-20 22:39

....:o ik doe het prima op de sportvariant van de hema

ontherun

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-20 22:56

Hier kan ik ook niks met de shockabsorber, ondersteuning is echt flut en ik heb toch verschillende maten geprobeerd al. Wil alleen nog maar de freya, die je ook met een haakje op de rug vast kunt zetten. Doe er met hardlopen wel nog zo'n sporttopje over, maar dat is meer psychisch :+ Rijd geen paard meer dus hoe het daarmee zou gaan geen idee. Loop voornamelijk hard, met krachttraining heb ik genoeg aan een sporttopje in principe. Ik ben wel iemand die het echt ingesnoerd wil hebben en ook echt het gevoel van een harnas wil hebben. Anders heb ik het idee dat ik compleet voor banketstaaf loop en mezelf blauwe ogen mep _O-

Equisync

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-20 23:05

brokjes schreef:
https://www.decathlon.nl/p/sport-bh-900 ... R-p-171639
Deze is top, ook met een grote cup. Ik droeg voorheen ook altijd meerdere bh's bij het sporten, echt een verademing dat dat niet meer hoeft.

Ik heb deze ook. Super fijn.
Alleen heel soms als de rits niet tot boven goed vast is gaat die ineens open haha. Maar dat is me echt pas 3x gebeurd en 1x daarvan met rijden. Wil er meerdere van gaan halen denk ik.

L_Ruiterhuis

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-20 23:19

Rintah schreef:
https://www.google.com/search?q=shock+a ... ie=plaji-i

Deze dus van shock absorber.

Met de clip bovenaan dicht noem ik hem ook wel m'n harnas, het gaat dan echt geen kant meer op. Omvang valt wel klein bij dit model, daarvan kan je rustig een maatje groter pakken .

Daar bewegen ze inderdaad heel erg weinig mee. Maar wat een gedoe om dat klipje dicht te krijgen en kan dat maar heel kort verdragen voordat het pijn gaat doen. En met het klipje open zit het niet fijn en goed. Dan beweegt als nog alles.

SusanH
Lid Bezwaarcommissie

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-20 07:04

Vind het zo stom dat veel sport bh's maar tot en met cup E gaan (ook die van Hema). Terwijl je juist daarboven een stevige sportbh hard nodig hebt. Gelukkig zijn ze nu wel beter te vinden als jaren terug. Toen had je alleen shock absorber. En die vind ik ook niet fijn zitten. Ik wacht tot die van decathlon weer te bestellen is in mijn maat.

Sodeletuut

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-20 09:28

CKR

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-20 11:43

Memories

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-20 19:24

Sodeletuut schreef:
https://sportfit-bh.nl/products/sportfit-bh

Hier is hij nu €25 gratis verzenden

Dit lijkt me gewoon een nepversie die wel lekker met foto's en filmpjes van de real deal gaat adverteren :o Zou hier echt niet bestellen, die BH's zijn die 25 euro waarschijnlijk bij lange na nog niet waard :o

MarliesV

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-20 19:43

Die site hier boven is een Chinees. Dropshipper waarschijnlijk. Retouradres in China, retour op eigen kosten.

Ik ben ook tevreden over de Shockabsorber ultimate run variant.
Maar die moet je wel gaan passen. Want de maatvoering is niet zoals de normale bh maten is mijn ervaring.
Ik haal ze via de Intersport hier in het dorp.

Flower033

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-20 22:22

De shockabsorber heeft gekruisde bandjes. Daar krijg ik last van in mijn nek. Ik draag de Freya Active Sonic (met beugel). Die is ook verkrijgbaar in grote maten. En geschikt voor high impact sporten.

MamaMiesje

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-20 22:29

Memories schreef:
Sodeletuut schreef:
https://sportfit-bh.nl/products/sportfit-bh

Hier is hij nu €25 gratis verzenden

Dit lijkt me gewoon een nepversie die wel lekker met foto's en filmpjes van de real deal gaat adverteren :o Zou hier echt niet bestellen, die BH's zijn die 25 euro waarschijnlijk bij lange na nog niet waard :o

Crap ... ik ben dom geweest; heb er daar 2 besteld :+
Nou ja, we zien wel als ze komen.
Ze leken me vooral ideaal omdat de onderband multi-aanpasbaar is. Ik heb namelijk 75E als bh maat. En in die onderwijdte is het écht alleen maar de dure merken en dan nóg zitten ze niet altijd lekker... Ruim half jaar geleden nog dik 60 euro aangegeven aan een dure, na 4 maanden al een van de haakjes 'op half zeven " -O- en de band krult steeds omhoog, onder de cups.
Laatst bijgewerkt door MamaMiesje op 22-05-20 22:34, in het totaal 1 keer bewerkt

Rongyos

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-20 22:34

Anita Momentum draag ik tijdens het paardrijden, heb cup 85F en het blijft keurig allemaal zitten. BH sluit bij de oksels goed aan en bandje zijn ook fijn. Niet voorgevormd, al vulling genoeg ;-). Vaak draag ik er nog een strak hempje overheen, dan beweegt er echt niks meer.

Shockabsorber was echt niet mijn model. Past wel oké, maar geeft geen ondersteuning voor mijn gevoel.

De Prima Donna Sport BH's zou ik ook graag eens passen. Mijn 'dagelijkse' niet sport BH's zijn de Prima Donna Satin, dus vandaar dat ik me afvraag of die sport BH's ook fijn is. Wel een flink prijskaartje.. .€85,-

miss_lizje

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-20 22:35

Q-linn!! Het enige merk dat ik nog draag. De oude shockabsorber ging nog wel, maar de nieuwe waren gewoon K.U.T. Q-linn is goed betaalbaar en in heel veel verschillende uiteenlopende maten te bestellen. https://www.q-linn.com/