Iris369 schreef:Bedankt voor al jullie reacties!! Klinkt alsof ik inderdaad geduld moet hebben helaas haha. Het voelt bij mij ook alsof er iets verschoven is of iets blokkeert. En de pijn voelt zo intens dat een kneuzing zo ‘niet heftig’ klinkt maar zo te horen is dat dus vrij normaal.
Bij kneuzen zwelt de boel ook op, dus het kan goed zijn dat er op dit moment druk op een zenuw staat waardoor je idd last kan hebben van een doof gevoel of tintelingen
Ik zou nu even de tijd nemen(jezelf de tijd geven) om te herstellen en echt naar je lijf te luisteren als dat HO zegt
En zodra je wat beter uit de voeten kunt idd laten checken of de boel nog recht staat (van kop tot staart even na laten lopen door een fysio/chiro oid)
Ik ben ook ooit eens heel naar tegen de vlakte geklapt en dat kostte me echt wel een paar weken voor ik enigszins weer uit de voeten kon (eerste week ook nog spierverslappers bovenop de pijnstillers want heel mijn rig
Sloeg op standje kramp )
Daarna bij de fysio na laten kijken en 5 wervels weer op zijn plek moeten werken