Even stil
“Ligt u in het ziekenhuis?! Oh dan is het misschien toch niet de standaard misselijkheid”
Zou je denken joh?!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Saskia9 schreef:Ja herkenbaar voor mij, ik kreeg de gekke tip van mijn huisarts om aa drink te nemen. Daar zit iets in ofzo, weet het niet meer precies. Dat dronk ik in kleine slokjes maar misselijk en overgeven bleef nog steeds. Gelukkig nooit opgenomen geweest. Tweede zwangerschap ook flink ziek geweest, tot dat op hield en er een zwangerschapsvergiftiging voor terug kreeg.. Zwanger zijn is niet mijn hobby zegmaar..
Heel veel sterkte en kracht! Het is echt heel moeilijk positief te blijven als je je zo zwaar ellendig voelt.
Liesje89 schreef:Saskia9 schreef:Ja herkenbaar voor mij, ik kreeg de gekke tip van mijn huisarts om aa drink te nemen. Daar zit iets in ofzo, weet het niet meer precies. Dat dronk ik in kleine slokjes maar misselijk en overgeven bleef nog steeds. Gelukkig nooit opgenomen geweest. Tweede zwangerschap ook flink ziek geweest, tot dat op hield en er een zwangerschapsvergiftiging voor terug kreeg.. Zwanger zijn is niet mijn hobby zegmaar..
Heel veel sterkte en kracht! Het is echt heel moeilijk positief te blijven als je je zo zwaar ellendig voelt.
Inderdaad AA, gewoon die standaard oranje. Steeds een slokje. Hielp bij mij ook best prima de eerste tijd. Emesafene zetpillen doen geen reet, zodra je een beetje iets binnen kunt houden kun je beter de tabletjes proberen. Ik kreeg ook eerst de zetpillen maar voelde me daardoor nog beroerder en droogde nog sneller uit omdat mijn darmen daar enorm op reageerdenEcht de hel. Naar de wc met een teiltje op schoot.. wat een gekloot. Ik ben nu 20 weken en slik nog steeds emesafene. Vorige zwangerschap was veel minder heftig qua misselijkheidsklachten
Als je de 12 weken voorbij bent zou je kunnen vragen naar Zofran. Ik heb geen HG, in elk geval niet zo erg dat ik opgenomen moest worden, mijn zus echter wel, bij haar doen ook de emesafene pillen niks en bij haar werkt Zofran dus wel goed. Maar dit mag pas na de 3e maand!
Heel veel sterkte, het is vreselijk!Ik snap als geen ander dat je op dit moment niet blij bent met je zwangerschap. Kun je het kindje al voelen? Bij mij maakt dat nog wel het een en ander ‘goed’