@MarlindeRooz Balsamicosiroop is dat enkel balsamicoazijn met een beetje suiker wat je dan kant en klaar koopt? Waar gebruik je dat voor? Salades?
Volkoren wraps zijn ook wel super handig om in huis te hebben, ik moet maar eens gaan zoeken of daar ook troeploze varianten van bestaan.
Zongedroogde tomaten vind ik een super handige! Ga ik ook eens halen.
@safina: gist vind ik ook een handige. Brood bakken doe ik nog niet maar dat staat wel echt op mijn lijstje om nou eindelijk eens te gaan doen. Waar vind je de gist in de supermarkt? En bestaat jouw brood enkel uit volkorenmeel en gist?
Ghee moest ik even googlen. Wat doe je daarmee? En wat doe je met kikkererwtenmeel?
Pesto zelf maken moet ik ook maar eens gaan doen inderdaad. Was me niet zo van bewust maar dat is ook dom om te kopen in de supermarkt met allemaal toevoegingen erbij in. Wraps zelf maken zal ik ook eens googlen. Nooit aan gedacht.
@Neroo ik heb wel altijd rijstwafels, maar maiswafels heb ik nog nooit gegeten. Kan ik ook wel eens proberen ter afwisseling. Die kun je vast ook wel bio en zoutloos krijgen in een beetje supermarkt
@demiyolu wat doe je met rijstolie?
@sem_ gedroogde abrikozen is ook wel een goede. Schijnt dat die ook handig zijn in de boven van appeltaart want dan krijg je nooit een kleffe bodem
@troi bewaar je bloemkoolrijst dan in de vriezer? Ik vind het topspul maar ik eet het altijd vlak na het boodschappen doen al en dan heb ik het daarna dus niet meer in huis

@Palmera dadels! Ja die ga ik binnenkort ook maar weer eens halen! Lekker!
@Amira_ wat doe je met eiwitpoeder?
@[***] kimchi moest ik even googlen. Is dat dan kant en klaar? En wat doe je ermee?
Pompoenpitten is ook een goeie om eens te halen ja.
En wat doe je met gedroogd zeewier?
@Resistance tahini moest ik googlen. Wat doe je daarmee?
Rode linzenpasta klinkt heel lekker. Kan je dat in iedere supermarkt vinden? En bestaat dat alleen uit rode linzen of zit daar wellicht nog wel wat troep in zoals bindmiddelen, conserveringsmiddelen, smaak/geur/kleurstoffen etc?
Johnnie boer kruidenmixen kende ik ook niet maar dat zijn dus kant en klare kruidenmixen zonder enige troep erin die je gewoon bij de supermarkt kunt kopen begrijp ik? Ik begrijp uit de reactie van safina dat dat goed spul is

@Pien2010 wat doe je met edelgistvlokken?
Jackfruit kende ik helemaal niet, ik ga zo nog even wat uitgebreider googlen maar wat doe jij ermee?
@lenaa_tje prikwater vind ik mega lekker! Maar dat vergeet ik dan gewoon te kopen. Hoe maak jij dat zelf dan?
En maanzaad vind je dat gewoon in de supermarkt?
Ik zie bij iedereen kikkererwten terugkomen. Die ga ik ook maar eens halen. Moet wel goed spul zijn