Wat leuk dat jullie zo enthousiast zijn! Doe gewoon lekker mee op je eigen tempo. Het gaat om de lol en gezelligheid.
Memuska
Geplaatst: 23-04-20 15:17
Tatjanaa schreef:
Komt er bij succes ook nog een run met meerdere klassen?
Wie weet
Debbie
Geplaatst: 23-04-20 15:19
Wat een leuk initiatief! Ik heb al 5 jaar niet meer hard gelopen maar dit vind ik dan wel weer een goede motivatie om m'n hardloopschoenen weer eens aan te trekken
Mijn 'volg apps' (die ik met wandelen wel eens aanzet) stoppen er wel vaak halverwege de route mee. Dus als iemand nog een fijne app aan kan raden?
Supervixen
Geplaatst door de TopicStarter: 23-04-20 15:22
Als er zoveel mensen willen strijden voor een troostprijs dan ga ik die misschien ook nog wel even bedenken en dan verloot ik die ofzo
Debbie, runkeeper en strava worden veel gebruikt.
Memuska
Geplaatst: 23-04-20 15:33
Debbie schreef:
Mijn 'volg apps' (die ik met wandelen wel eens aanzet) stoppen er wel vaak halverwege de route mee. Dus als iemand nog een fijne app aan kan raden?
Ik heb de afgelopen twee jaar nauwelijks iets gedaan; pas een paar weken terug weer begonnen, dus als ik het in minder dan een half uur red, ben ik al gelukkig.
Neverland
Geplaatst: 23-04-20 15:58
Ik ga sowieso over die half uur heen. Kan dat ook nog echt niet op hoog tempo.
ontherun
Geplaatst: 23-04-20 16:38
Gini schreef:
Ik loop als een slak en ben juist aan het trainen op meer tempo. Ik zou dus wenen moest ik alsnog de troostprijs krijgen.
Ik zie dit dus ook als een les om mezelf hiervoor niet weer (letterlijk) voorbij te lopen, maar mijn schema te blijven volgen. Wat inhoud dat ik dus niet voor een top tijd kan gaan maar wel loop met de gedachte we doen dit met z’n allen, dit is super leuk en toch een soort van ‘samen’ gevoel.