Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Joman schreef:Ashleytjuhh schreef:Hier ook last vanvooral van een soort Berg/eczeem.
het enigste wat bij mij helpt is head en shoulders daar krijg ik geen last van en inderdaad niet te vaak je haren was helpt hier ook max 2x per week en droog fohnen ipv zo laten drogen.
Dit is echt een hele agressieve shampoo die de huid uitdroogt. Dat zou ik persoonlijk niet aanraden bij eczeem.
Zertab schreef:Ik lees hier over verschillende shampoo's. Ik heb ook last van mijn hoofdhuid en bij de dokter geweest. Die had het niet over shampoo's. Ik gebruik nu vegan shampoo, maar daar zit geloof ik nu wel sulfaat (of zoiets) in. Wat raden jullie mij aan? Ik ben al teruggegaan naar twee keer per week haren wassen ipv om de dag.
miccamaaike schreef:Okee de eerste tips waren de beste. Ik plukte gisteren een beestje bij m’n zoon uit z’n haar en later ook bij mezelf. Vandaag bij een vriendin luizenshampoo opgehaald en net gewassen. In 35 jaar nooit eerder gehad, eens moet de 1e keer zijn blijkbaar. Hopelijk is de jeuk nu grotendeels weg.
Had t eerder wel gecheckt maar niks gevonden. Maar dus toch. Maar wel heel erg bedankt hoor alle tips, die ga ik zeker gebruiken mocht ik wel eczeem krijgen op mijn hoofd.
miccamaaike schreef:Okee de eerste tips waren de beste. Ik plukte gisteren een beestje bij m’n zoon uit z’n haar en later ook bij mezelf. Vandaag bij een vriendin luizenshampoo opgehaald en net gewassen. In 35 jaar nooit eerder gehad, eens moet de 1e keer zijn blijkbaar. Hopelijk is de jeuk nu grotendeels weg.
Had t eerder wel gecheckt maar niks gevonden. Maar dus toch. Maar wel heel erg bedankt hoor alle tips, die ga ik zeker gebruiken mocht ik wel eczeem krijgen op mijn hoofd.