Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
cissy schreef:Binnen is het anders ook warm en als je onder dekens ligt nog warmer, hoezo is buiten zijn dan ongezond?
Het is nog geen hoog zomer nu.
Rakkie123 schreef:Het mag wel maar ik kan me voorstellen dat de buren een beetje nerveus worden.
Hebben jullie geen buurtapp, waar je het even in uit kun leggen en ze ervan verzekeren dat je in je ellenboog niest en vaker dan anders je handen ed wast.
Erg kort door de bocht een aantal reacties hier, te triest voor woorden.
Poekkie schreef:Rakkie123 schreef:Het mag wel maar ik kan me voorstellen dat de buren een beetje nerveus worden.
Hebben jullie geen buurtapp, waar je het even in uit kun leggen en ze ervan verzekeren dat je in je ellenboog niest en vaker dan anders je handen ed wast.
Eh waarom zou je je moeten veranwoorden om nota bene in je eigen tuin te niezen? Ze hangt nu ook niet over de schutting of steekt haar hoofd niet door de haag he![]()
Gewoon in de tuin gaan zitten en laat ze maar zeveren.
Rakkie123 schreef:Poekkie schreef:
Het mag wel maar ik kan me voorstellen dat de buren een beetje nerveus worden.
Eh waarom zou je je moeten veranwoorden om nota bene in je eigen tuin te niezen? Ze hangt nu ook niet over de schutting of steekt haar hoofd niet door de haag he![]()
Dit is dus een te triest voor woorden reactie die ik bedoel
Rakkie123 schreef:Poekkie schreef:
Dit is dus een te triest voor woorden reactie die ik bedoel
Whale schreef:eilleen333 schreef:Of ze Nou gelijk hebben of niet, je kan je afvragen of het een slechte verstandhouding met je buren waard is.
En wat zou ze dan moeten doen? Zich toch opsluiten in huis om geen ruzie te krijgen met de buren?
Joman schreef:Blussem schreef:Kom op, verkoudheid is geen Corona. Wat simpel zielen. Zeg dan gewoon dat het hooikoorts is .
In de zon zitten is juist heel goed. Dit zorgt er voor dat je juist veel sneller beter wordt.
Vervelend alleen dat je dat verschil nu bijna niet kunt maken. Zeker niet als buitenstaander.
eilleen333 schreef:Whale schreef:
En wat zou ze dan moeten doen? Zich toch opsluiten in huis om geen ruzie te krijgen met de buren?
Of rekening mee houden dat je buiten niet niest. Als die mensen zich daar echt onprettig bij voelen.
Ik heb zelf dan helemaal geen zin in de discussie. Maar dat ben ik. Hup, sloot neusspray erin en lekker buiten zittenof ergens anders een rustig plekje opzoeken.
eilleen333 schreef:Whale schreef:En wat zou ze dan moeten doen? Zich toch opsluiten in huis om geen ruzie te krijgen met de buren?
Of rekening mee houden dat je buiten niet niest. Als die mensen zich daar echt onprettig bij voelen.
Ik heb zelf dan helemaal geen zin in de discussie. Maar dat ben ik. Hup, sloot neusspray erin en lekker buiten zittenof ergens anders een rustig plekje opzoeken.