MoppieFilou schreef:Haha jullie gaan allemaal liefst voor de grote middelen zo te zien![]()
Het is inmiddels nog erger geworden, je ziet van ver dat ik een puist of mijn lip heb denk ik... Hij licht nog net niet op
Heb je hem al een naam gegeven?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
KimD schreef:MoppieFilou schreef:Haha jullie gaan allemaal liefst voor de grote middelen zo te zien![]()
Het is inmiddels nog erger geworden, je ziet van ver dat ik een puist of mijn lip heb denk ik... Hij licht nog net niet op
Heb je hem al een naam gegeven?
MarlindeRooz schreef:Ik had een enorme gerstekorrel... en geen naald in huis dus heb nu een wondje in mijn gezicht omdat ik er met de achterkant van een (nieuwe) oorbel in heb geprikt. Dus vind het knap dat jij nog niet met grof geweld dit aangepakt hebt.
snorkel1986 schreef:Met een pincet het witte plekje vast pakken en er uittrekken
MoppieFilou schreef:Genja: Als ie morgen nog niet vanzelf ontploft is, ga ik mijn moeder er idd maar eens op loslaten met een naald. Zij vindt zo'n dingen ook wel fascinerend...
![]()
Knollentuin: Met een niet steriele naald had ik geprobeerd die eventuele gerstekorrel eruit te krijgen, maar dat heeft me deze ontsteking opgeleverd..
Ruitje: Kom jij hem er even uithalen alsjeblieft?
Resistance: Doorzettingsvermogen en veel pijn gok ik zo
Pauline schreef:Ik heb pas geleerd dat een masker van gebroken lijnzaad sowieso je huid zacht maakt. Vrij simpel; water koken, je lijnzaad tot een wat slijmerig papje roeren en zo warm als je aankan opbrengen. Ik denk dat ik dat in jouw geval zou doen en dan een minuut of twintig laten zitten. Dan is het daarna iig zacht en week. Dan kun je altijd beslissen wat je doet als het niet al open is gebarsten.