Ik volg les mills on demand. Altijd al fan geweest van Les Mills, maar dit is echt top! Keuze uit; hiit lessen, dansen, bodypump, balance (yoga, tai chi achtig), martial arts en nog zoveel meer!
Wendy15
Geplaatst: 02-04-20 07:27
Ik volg even. Vroeger wel via YouTube jillian michaels shred gedaan. Maar woon nu boven in een appartementje met laag plafond. Dus alles met springen vinden de mensen onder mij niet leuk en bijvoorbeeld jumping jacks gaat sowieso niet door het lage plafond. Zoek eigenlijk iets van krachttraining wat ik bijvoorbeeld op een matje kan doen dus buikspieroefeningen, opdrukken, squats zulke dingen maar dan in een training video wat ik gewoon stomweg mee kan doen. Iemand tips?
N0a
Geplaatst: 02-04-20 07:44
Ik ben fan van Fitnessblender. Ik vind het ook fijn dat je kunt zien hoeveel kcal je verbrand hebt. Dat is meer motiverend voor mij
Is gewoon gratis te vinden op youtube. Veel afwisselende workouts
Op Youtube zoeken naar Optimavita! Echt geweldige filmpjes, voor elke workout heeft ze wel wat. Daarnaast ook nog veel andere filmpjes over voeding ect.
Tiggs
Geplaatst door de TopicStarter: 02-04-20 12:06
SindyKaya schreef:
Ik doe de workouts van Fitbit! Icm het horloge kan je precies zien hoe goed je bezig bent geweest. Werkt erg motiverend!
Oh, daar kende ik het bestaan helemaal niet van! Terwijl ik dus wel zo'n horloge heb