Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
miramii schreef:Ben ik de enige die het bijzonder vind dat bezoek blijft zitten als de gastvrouw aangeeft moe te zijn en te gaan slapen..?
Kinke schreef:Mellow, bedankt voor de info. Enige wat ik blijkbaar kan doen is onze vriendengroep laten inzien waar het gedrag vandaan zal komen. Hopelijk overschrijdt ze niet definitief grenzen van anderen zodat alles uiteen gaat vallen, dat zou jammer zijn.
Kinke schreef:zou niet weten waarom niet? Is toch jammer als alles uit elkaar valt?
Kan wel lekker doen alsof ik alleen op de wereld ben, maar een beetje lief voor elkaar zijn vind ik persoonlijk veel fijner.
Kinke schreef:Gini, volgens mij heb ik wel duidelijk aangegeven dat dit niet het enige incident was.
Citaat:Zou niet weten waarom.
Overigens was het geen nachtwerk hoor, 't was een uur of 11, gewoon in het weekend
Anne. schreef:Waarom zou het jou taak zijn de vriendengroep in te lichten over waar zij momenteel doorheen gaat?
Aan wat ik uit je reacties lees, zie ik nergens dat "dit komt door de assertiviteitstraining" gebaseerd is op feiten, alleen maar aannames. Waarom zou je dan niet gewoon eerst een gesprek met haar aangaan voor je al je aannames de groep inslingert? Gewoon om je zorgen te uiten
Achter iemands rug om een vermoeden in een groep bespreken zou ik namelijk niet zomaar als 'een beetje lief voor elkaar zijn' bestempelen.
Kinke schreef:dank je wel mirammii. Overigens moet hij maar beslissen of er nog bij hun afgesproken gaat worden. Ik kan me voorstellen dat hij ook niet altijd maar naar de pijpen van z'n vrouw wil dansen.