Ik heb nog geen idee. Behalve dat ik waarschijnlijk mijn handen zorgvuldiger was.

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Echwel schreef:Nou Ibbel omdat de baas van de kroeg het momenteel financieel heel moeilijk heeft.
Geen inkomsten
Bruiloft moeten afzeggen en noem maar op.
Dus dan help ik hem gelijk, net la het besluit dat wanneer we weer weg mogen ik in Nederland op vakantie ga, want dan steun ik de campings en horeca hier.
En ja ik ga idd weer op vakantie met de camper wanneer het weer kan.
Ann_moi schreef:Ik hoop dat de drang om verre reizen te maken en 5 keer per jaar met het vliegtuig op city trip wat minder gaat worden voor veel mensen. Ik vind het in ieder geval wel een eye-opener om te zien dat ergens stranden ook echt ergens stranden kan betekenen.
Nederland heeft ook zoveel mooie plekken…
Ibbel schreef:Maar waarom zou je dat 'met een grote groep in een kroeg' doen? Dát is nou net die verandering van mindset, of liever gezegd, géén verandering van mindset.
Het zou fijn zijn als iedereen zich meer bewust is van dingen die we nu voor vanzelfsprekend aannemen, dat de zorg, het onderwijs, de schoonmaak, etc eindelijk eens naar waarde zou worden betaald, dat we nu echt eens gaan consuminderen.
Maar dat gaat niet gebeuren, zeker dat consuminderen niet (en die salarissen ook niet). Iedereen gaat massaal op vakantie straks, want alles wat al geboekt was, wordt verschoven, en iedereen die toch in later in het jaar van plan was te gaan gaat óók gewoon.
Alle milieuwinst wordt straks in 1 kwartaal dubbel en dwars weer verbrast. Met nog veel desastreuzere gevolgen voor het milieu vanwege de piekbelasting die je dan krijgt.
verootjoo schreef:Willeke_ schreef:Naast alle grote impact ben ik zo benieuwd of we ook weer handen gaan schudden of dat dat definitief van de baan is
Ik hoop dat.
En ook die drie zoenen mogen mij wel wegblijven
cobiie schreef:Die 3 zoenen mogen van mij idd ook afgeschaft blijven.
Denk ook het niezen in je elleboog ipv hand er wel redelijk in blijft.
Echwel schreef:Verjaardagen vieren is imo niet belangrijk, hier was gisteren kleinzoon jarig...maar dat was gister hoeft niet ingehaald te worden.
Zelf binnenkort ook jarig, hoeft niet ingehaald te worden...
Verjaardagen is dus een luxe, we moeten echt stappen terug doen.
Echwel schreef:Weet je hoeveel er in die vreetschuren wordt weggegooid
En teveel eten dat dan 4x
Snap je echt niet dat het nooit meer wordt zoals het was..
Stapjes terug..
1 vieren top, daarna bezinnen en bedenken...
Echwel schreef:Weet je hoeveel er in die vreetschuren wordt weggegooid
En teveel eten dat dan 4x
Snap je echt niet dat het nooit meer wordt zoals het was..
Stapjes terug..
1 vieren top, daarna bezinnen en bedenken...