Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
SaraViavia schreef:Microblading twijfel ik ook over inderdaad. Neem aan dat ze eerst een concept van de vorm tekenen of zo? Of is er een kans dat het er 200% permanent op zit en je vervolgens niet tevreden bent over de vorm? Dat is mijn grootste angst.. Maar het lijkt me zo fijn om ze eenmaal te hebben!
Liselot schreef:SaraViavia schreef:Microblading twijfel ik ook over inderdaad. Neem aan dat ze eerst een concept van de vorm tekenen of zo? Of is er een kans dat het er 200% permanent op zit en je vervolgens niet tevreden bent over de vorm? Dat is mijn grootste angst.. Maar het lijkt me zo fijn om ze eenmaal te hebben!
Een goeie pmu artiest zal altijd eerst uittekenen en pas als jij akkoord gaat met de vorm gaan zetten
Jildau schreef:Ik heb eindelijk een afspraak staan op 18 juni voor m'n wenkbrauwen. Wil het al jaren maar vind het wel veel geld. Nu door een financiële meevaller toch maar de knoop doorgehakt. Ik ben echt zo dat ik zelfs als ik 's avonds na het douchen m'n huispak aantrek en de deur niet meer uit hoef, toch nog even snel m'n wenkbrauwen doe omdat ik er echt niet uitzie zonder.
Ik deed voor een vakantie aan altijd hennabrows zodat er nog wel wat zat als ik ging zwemmen. Straks hopelijk altijd mooie wenkbrauwen en geen onzekerheid meer zonder make-up.
Dit is als ik het zelf doe met poeder:
[ [url=m/Js8dAt.jpg]Afbeelding[/url] ]
Maar zo zijn ze zonder make-up:
[ [url=m/ZUdDJe.jpg]Afbeelding[/url] ]
Oftewel: er valt nogal wat winst te behalen volgens mij.
Kan ik de dag erna nog fatsoenlijk naar mijn werk of zie ik er dan echt niet uit?
SaraViavia schreef:Jildau schreef:Ik heb eindelijk een afspraak staan op 18 juni voor m'n wenkbrauwen. Wil het al jaren maar vind het wel veel geld. Nu door een financiële meevaller toch maar de knoop doorgehakt. Ik ben echt zo dat ik zelfs als ik 's avonds na het douchen m'n huispak aantrek en de deur niet meer uit hoef, toch nog even snel m'n wenkbrauwen doe omdat ik er echt niet uitzie zonder.
Ik deed voor een vakantie aan altijd hennabrows zodat er nog wel wat zat als ik ging zwemmen. Straks hopelijk altijd mooie wenkbrauwen en geen onzekerheid meer zonder make-up.
Dit is als ik het zelf doe met poeder:
[ [url=m/Js8dAt.jpg]Afbeelding[/url] ]
Maar zo zijn ze zonder make-up:
[ [url=m/ZUdDJe.jpg]Afbeelding[/url] ]
Oftewel: er valt nogal wat winst te behalen volgens mij.
Kan ik de dag erna nog fatsoenlijk naar mijn werk of zie ik er dan echt niet uit?
Dit laatste vraag ik me ook af haha. Ik heb wel eens iemand horen zeggen dat ze de eerste twee dagen super dik zijn en de huid er omheen rood.. ik ga denk ik echt inplannen als ik de dag erna vrij ben haha