Wenkbrauwen laten tatoeëren

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

SaraViavia

Re: Wenkbrauwen laten tatoeëren

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-20 11:59

Microblading twijfel ik ook over inderdaad. Neem aan dat ze eerst een concept van de vorm tekenen of zo? Of is er een kans dat het er 200% permanent op zit en je vervolgens niet tevreden bent over de vorm? Dat is mijn grootste angst.. Maar het lijkt me zo fijn om ze eenmaal te hebben!

Suzanne F.

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-20 12:22

Microblading is niet voor iedere huid geschikt. Niet op een dikkere of vette huid in ieder geval.
En zoals iemand hierboven ook al zei: het kan dus dicht vloeien zodat je geen streepjes meer ziet, dan kan je beter powderbrows doen.

Liselot

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-20 12:54

Storm schreef:
Heeft iemand foto's?

Uberslechte selfie, maar hier zijn mijn powderbrows wel mooi te zien. Ze zijn in oktober gezet

Afbeelding

Afbeelding

Liselot

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-20 12:57

SaraViavia schreef:
Microblading twijfel ik ook over inderdaad. Neem aan dat ze eerst een concept van de vorm tekenen of zo? Of is er een kans dat het er 200% permanent op zit en je vervolgens niet tevreden bent over de vorm? Dat is mijn grootste angst.. Maar het lijkt me zo fijn om ze eenmaal te hebben!

Een goeie pmu artiest zal altijd eerst uittekenen en pas als jij akkoord gaat met de vorm gaan zetten

xx_Irisje

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-20 13:06

Liselot schreef:
SaraViavia schreef:

Een goeie pmu artiest zal altijd eerst uittekenen en pas als jij akkoord gaat met de vorm gaan zetten

Helemaal waar!

Ik zal later even een foto zoeken can mn wenkies.

MyWup

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-20 18:37

Afbeelding

_Caitlinnn

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-03-20 21:15

Nice , tof die foto’s !
Ik heb nu vooral veel gekeken naar Beauty Treats Rotterdam en Glam Beauty Bar Dordrecht . Vooral bij de eerste vind ik dat ze wel mooi natuurlijk kunnen zetten .

Jildau

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-20 14:50

Ik heb eindelijk een afspraak staan op 18 juni voor m'n wenkbrauwen. Wil het al jaren maar vind het wel veel geld. Nu door een financiële meevaller toch maar de knoop doorgehakt. Ik ben echt zo dat ik zelfs als ik 's avonds na het douchen m'n huispak aantrek en de deur niet meer uit hoef, toch nog even snel m'n wenkbrauwen doe omdat ik er echt niet uitzie zonder.

Ik deed voor een vakantie aan altijd hennabrows zodat er nog wel wat zat als ik ging zwemmen. Straks hopelijk altijd mooie wenkbrauwen en geen onzekerheid meer zonder make-up.

Dit is als ik het zelf doe met poeder:

Afbeelding

Maar zo zijn ze zonder make-up:

Afbeelding

Oftewel: er valt nogal wat winst te behalen volgens mij. :D

Kan ik de dag erna nog fatsoenlijk naar mijn werk of zie ik er dan echt niet uit?

moniek21

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-20 15:02

Ohhh ik heb voor 18 mei een afspraak staan in Oostwoud .
Ik wil dit al jaren , heb ze jaren geleden laten tatoeëren.. dit was helaas met 6 maanden weer verdwenen, ik ben van mening dat diegene het helemaal niet goed gezet heeft maar goed dat is verleden tijd .
Het lijkt mij heerlijk om je bed uit te komen en gewoon wenkbrauwen hebt hahaha .
Ik ben rossig van mijzelf dus erg weinig wenkbrauw.

SaraViavia

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-20 22:00

Jildau schreef:
Ik heb eindelijk een afspraak staan op 18 juni voor m'n wenkbrauwen. Wil het al jaren maar vind het wel veel geld. Nu door een financiële meevaller toch maar de knoop doorgehakt. Ik ben echt zo dat ik zelfs als ik 's avonds na het douchen m'n huispak aantrek en de deur niet meer uit hoef, toch nog even snel m'n wenkbrauwen doe omdat ik er echt niet uitzie zonder.

Ik deed voor een vakantie aan altijd hennabrows zodat er nog wel wat zat als ik ging zwemmen. Straks hopelijk altijd mooie wenkbrauwen en geen onzekerheid meer zonder make-up.

[ [url=m/Js8dAt.jpg]Afbeelding[/url] ]

[ [url=m/ZUdDJe.jpg]Afbeelding[/url] ]

Kan ik de dag erna nog fatsoenlijk naar mijn werk of zie ik er dan echt niet uit?

Dit laatste vraag ik me ook af haha. Ik heb wel eens iemand horen zeggen dat ze de eerste twee dagen super dik zijn en de huid er omheen rood.. ik ga denk ik echt inplannen als ik de dag erna vrij ben haha

chantalboes

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-20 22:07

Kimbers

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-20 22:14

Je wenkbrauwen zijn goed aanwezig in ieder geval na het zetten :')

pumpina

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-20 22:47

De eerste dagen zijn ze alleen erg donker, maar daarna komen er korsten te zitten en krijg je een soort zebra wenkbrauw omdat een deel er dan vanaf valt en een deel niet. Erg genant.. Voor het goede doel gelukkig!

Snorlex

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-20 00:06

Ik ben ook bij Nathalie Hollander geweest. Zit er nu bijna twee jaar op en moet binnenkort weer worden bijgewerkt.

Afbeelding

Dit was de volgende dag, met de speciale gel er op haha.

Afbeelding

_Alarm_wlkp

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-20 00:20

Ik heb voor powderbrows gekozen, puur omdat ik hairstokes niet mooi vind.
Heb het nu sinds januari, binnenkort bijwerken, maar zeker tevreden en vooral een verademing :D

Heb eyeliner en lippen ook gedaan, wenkbrauwen geen last van gehad.

Liselot

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-20 08:05

SaraViavia schreef:
Jildau schreef:

[ [url=m/Js8dAt.jpg]Afbeelding[/url] ]

[ [url=m/ZUdDJe.jpg]Afbeelding[/url] ]

Dit laatste vraag ik me ook af haha. Ik heb wel eens iemand horen zeggen dat ze de eerste twee dagen super dik zijn en de huid er omheen rood.. ik ga denk ik echt inplannen als ik de dag erna vrij ben haha

Dat viel bij mij echt reuze mee en ik heb een hele gevoelige huid.
Op de dag zelf was het wat rood er omheen, maar de dag erna was daar al niets meer van te zien. Wel flink donkere wenkbrauwen, maar dat valt de meeste mensen niet eens op

Joliieeenn

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-20 08:30

Hier ook microblading. Ben er heel erg tevreden over! Na het zetten is het wel altijd even schrikken en als je de dag erna wakker wordt nog erger :+. Hieronder zijn wat foto's van dag na het zetten, paar dagen later en dan nu. Ik heb wel nog wat gaatjes erin zitten omdat ze eigenlijk nog eens moesten worden bijgewerkt na het bijwerken maar dat ging niet meer i.v.m de lockdown. Ik had overigens de eerste keer totaal geen pijn. Maar de 2de keer was het wel pittig. Nu de laatste keer was ook echt niet fijn.. Gelukkig werkt de mevrouw waar ik ga snel en ben je er redelijk vlug vanaf!

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

_Caitlinnn

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-05-20 14:36

Ik heb vrijdag een afspraak staan voor een intake gesprek bij Beauty Treats in Rotterdam.
Neig nu voornamelijk naar powderbrows of combibrows. Maar ik vind het nog lastig..
Wil me graag daar laten adviseren.

Hoe was de pijn bij jullie met bovenstaande technieken? :)