Consultatie bureau wel/niet gaan

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

kwita

Re: Consultatie bureau wel/niet gaan

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-20 09:06

Ik zou thuis meten en wegen en vooral niet gaan!
Als er niets speelt dan is het ook niet nodig zoveel heb ik nooit aan die bezoeken gehad, meestal voel je zelf aan of er iets mis is.

beatje

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-20 09:06

In Belgie doen ze nu enkel de nodige vaccinatie's.De rest is afgezegd. Denk dat ik niet zou gaan.Misschien gewoon een telefonisch overleg.

twinducklin

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-20 09:15

Voor controle van de heupjes hoef je nu niet perse direct te gaan. Als ze twijfelen en er een echo nodig is wordt deze nu niet gemaakt. Alle niet levensbedreigende onderzoeken en behandeling wordt niet gedaan.

swartbeessie

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-20 09:16

Als iedereen nou vaccinaties overslaat is dat ook niet handig he... de timing tussen bepaalde vaccinaties is heel belangrijk. Daar zit dan een bepaald aantal weken tussen, met reden.

Ik hoop dat mensen erop vertrouwen dat er maatregelen worden genomen, en wel de prikjes blijven halen en dan bv het wegen eventueel overslaan.

Bedenk dat kindjes minder geraakt worden door het corona virus, er zijn hypotheses dat dit mogelijk samenhangt met inentingen.

suikermeisje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-03-20 10:07

swartbeessie schreef:
Als iedereen nou vaccinaties overslaat is dat ook niet handig he... de timing tussen bepaalde vaccinaties is heel belangrijk. Daar zit dan een bepaald aantal weken tussen, met reden.

Ik hoop dat mensen erop vertrouwen dat er maatregelen worden genomen, en wel de prikjes blijven halen en dan bv het wegen eventueel overslaan.

Bedenk dat kindjes minder geraakt worden door het corona virus, er zijn hypotheses dat dit mogelijk samenhangt met inentingen.

Maar mijn kindje is 4 weken en hoeft geen vaccinatie al verwacht ik dat je reactie is op anderen in dit topic.

Ik ga hem zo even zelf wegen en dan zie ik wel eventjes. Als hij genoeg is aangekomen sla ik het over, blijf ik twijfelen ga ik misschien toch wel.

Solistar

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-20 10:13

swartbeessie schreef:

Heb je daar een goede bron van?

Ik lees vooral dat het te maken heeft met de hoeveelheid ACE2 receptoren bij kinderen.

Ons CB heeft de afspraken zelf afgezegd, ze hebben gebeld met hoe het ging. Als het nodig is komen ze langs geloof ik.

swartbeessie

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-20 12:24