Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
mag schreef:Buikklachten als in buikgriep achtige klachten? Mijn kinderen hadden 3 weken geleden buikgriep. Ben er van uitgegaan dat dat iets heel anders was, maar dat zou dus ook best Corona geweest kunnen zijn?
FleurSandro schreef:Toen corona net in china bekend was was ik extreem verkouden. Nog nooit zo verkouden geweest, 3 weken lang ontzettend lopen hoesten, 's nachts erg benauwd en ik zit nu (nogsteeds) met een bescheurde tussenribspier. Ik miste alleen de koorts. Toen was het nog niet bekend in Nederland maar had ik het 2 weken later gehad had het zo maar gekund dat het corona was geweest.
Beretto schreef:Hier een negatieve test.
Man afgevoerd met ambu, maar omdat ze hem uiteindelijk niet hebben opgenomen is hij niet getest.
Omdat ik ook griepklachten en koorts heb en met ernstige gezondheidsklachten de nodige onderzoeken moet laten doen ben ik wel getest.
Ondanks dat word ik tijdens de onderzoeken toch benaderd in witte pakken en mondkapjes
Morrow_Less schreef:Nadat mijn vader in contact gekomen is met een positief getest familielid zitten wij hier ook in quarantaine.
Ik moet goed mijn temperatuur opvolgen en mijn algemene gezondheid in het oog houden.
Maar door de schrikkepiet dat ik ben heb ik natuurlijk over last van, ik moet plots constant hoesten, voel me draaierig, zeer angstig, geen honger meer.
Hoe houden jullie jezelf rustig als je eigenlijk moet afwachten of je al dan niet klachten gaat ontwikkelen?
Kristy1998x schreef:Hier al 1,5 week thuis.
Hoesten
Keelpijn
Kortademig
Lichte verhoging
Gigantische hoofdpijn
Lig veel op de bank of in bed, slaap is vrijwel nergens te bekennen. De hoofdpijn laat dit helaas niet toe.
Contact gehad met huisarts, advies;
binnenblijven tot 24 uur klachtenvrij.
Boodschappen, huishouden en paard welke in eigen beheer staat gaat helaas gewoon door. Sommige dagen gaat het wat beter, andere dagen al bekaf als ik naar de keuken toe loop voor een glaasje water. Tot nu toe nog geen verbetering na 1,5 week. Enkele symptomen verslechterd en enkele symptomen hetzelfde gebleven.
Geen idee of het nou dus daadwerkelijk corona is of een flinke griep. Al moet ik zeggen dat ik de griep altijd anders heb ervaren en me niet zo lamlendig heb gevoeld als nu. Maar wachten tot het over is denk ik dan maar. Milde klachten testen ze toch niet en zolang de symptomen niet opname waardig zijn zien we wel hoe het er volgende week voor staat.
_Tarzan schreef:Ikzelf niet maar eind januari is ons zoontje enorm ziek geweest, een hele week 40+ graden koorts, diarree, snotteren en alles, gewoon een doodziek kind, dat op een gegeven moment zelfs niet meer at/dronk!. Meerdere malen bij de dokter geweest maar niks te vinden, gelukkig was hij na 2 weken weer de oude.
Mijn vriend is meteen daarna ziek geworden en was er ook zo slecht aan toe, ook meerdere dagen flinke koorts, alles wat de kleine ook had en klaagde dat hij heel slecht lucht kreeg, ook bij de dokter geweest maar die wimpelde ook af met een luchtweginfectie en goed uitzieken.
Achteraf gezien zou het misschien al corona kunnen zijn geweest, alleen was het toen nog niet hier en in het nieuws ..
(Ik heb gelukkig een sterk immuunsysteem en heb mij maar 1 dag slecht gevoeld en 1 nacht koorts gehad)
Kristy1998x schreef:Hier al 1,5 week thuis.
Hoesten
Keelpijn
Kortademig
Lichte verhoging
Gigantische hoofdpijn
Lig veel op de bank of in bed, slaap is vrijwel nergens te bekennen. De hoofdpijn laat dit helaas niet toe.
Contact gehad met huisarts, advies;
binnenblijven tot 24 uur klachtenvrij.
Boodschappen, huishouden en paard welke in eigen beheer staat gaat helaas gewoon door. Sommige dagen gaat het wat beter, andere dagen al bekaf als ik naar de keuken toe loop voor een glaasje water. Tot nu toe nog geen verbetering na 1,5 week. Enkele symptomen verslechterd en enkele symptomen hetzelfde gebleven.
Geen idee of het nou dus daadwerkelijk corona is of een flinke griep. Al moet ik zeggen dat ik de griep altijd anders heb ervaren en me niet zo lamlendig heb gevoeld als nu. Maar wachten tot het over is denk ik dan maar. Milde klachten testen ze toch niet en zolang de symptomen niet opname waardig zijn zien we wel hoe het er volgende week voor staat.