Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Anoniem schreef:Heeft oma een raam in de kamer? Kun je bijvoorbeeld buiten staan en naar haar zwaaien?
Autumnn schreef:8nnemiek schreef:Dat moet je iets anders spelen: zeg oma dat jij haar graag wil zien/spreken omdat je haar mist, en vraag of ze asjeblieft toch eens wil proberen om te leren hoe ze een videogesprek moet aannemen op een oude tablet. Dat kan toch geen enkel omaatje weigeren?Als ze het eenmaal een beetje gewend is dan wil ze misschien niet meer zonder
Dan ken je mijn oma nog niet haha![]()
Ze zegt gewoon doodleuk “als je me mist moet je wat vaker langskomen”
LoveBodin schreef:Wij maken nu elke maand geloof ik met de hele familie een soort krantje voor oma. Via een online website, waar je zelf stukjes in kan sturen. Zij maken daar een krantje van en printen het uit. Zo krijgt oma allemaal updates van ons, gewoon op papier.
En omdat het voor ons vrij laagdrempelig is, doet iedereen mee
shan schreef:Ik zou gewoon het verplegend personeel haar een (simpele) mobiel laten brengen en laten zien hoe ze hem op moet nemen, Geluid op hard zetten, dan neemt ze hem misschien toch op. Ze hoeft zelf niet te bellen als ze niet wilt.
Oh, haha, die mobiel die moet je natuurlijk wel kopen voor haar. Geen smartphone maar een simpel mobieltje (waarvan de batterij lang mee gaat)
secricible schreef:LoveBodin schreef:Wij maken nu elke maand geloof ik met de hele familie een soort krantje voor oma. Via een online website, waar je zelf stukjes in kan sturen. Zij maken daar een krantje van en printen het uit. Zo krijgt oma allemaal updates van ons, gewoon op papier.
En omdat het voor ons vrij laagdrempelig is, doet iedereen mee
wat een leuk idee, welke website is dat?
LoveBodin schreef:secricible schreef:
wat een leuk idee, welke website is dat?
https://www.famileo.com/#/
We zijn er nog niet heel lang mee bezig, maar iedereen is ook wel heel enthousiast hierover.
Autumnn schreef:shan schreef:Ik zou gewoon het verplegend personeel haar een (simpele) mobiel laten brengen en laten zien hoe ze hem op moet nemen, Geluid op hard zetten, dan neemt ze hem misschien toch op. Ze hoeft zelf niet te bellen als ze niet wilt.
Oh, haha, die mobiel die moet je natuurlijk wel kopen voor haar. Geen smartphone maar een simpel mobieltje (waarvan de batterij lang mee gaat)
Mijn tante gaat eerst vragen of ze een telefoon op haar kamer heeft/mag krijgen en anders gaan we er inderdaad even 1 kopen
Blijheid schreef:F_Orumster schreef:
Leuk dit! Gelijk gebruik van gemaakt