Oscar schreef:Hoe gaat het nu met jullie, Dees?
Opzich nog hetzelfde, pap heeft veel pijn. M’n moeder maakt zich natuurlijk wel veel zorgen.
Ik heb het vandaag wel even moeilijk! Hij heeft sinds een paar dagen Fentanyl pleisters dus hij mag zelf niet autorijden, dus ik heb ‘m vanochtend even naar het ziekenhuis gebracht voor wat onderzoeken. Toen ik ‘m ophaalde rook die helemaal naar ziekenhuis, blegh.
Zondag met Pasen was ik daar eten, maar het was echt super moeilijk om te zien hoeveel pijn hij heeft. M’n moeder had z’n lievelingseten gemaakt, maar hij heeft echt 2 happen op.
De 20e beginnen de bestralingen en de chemo. Hij krijgt de chemo in 7 keer, dus elke week een keer op de dagbehandeling.
SinneJ schreef:Ik lees dit topic nu pas, maar wij zitten in exact dezelfde situatie, slokdarmkanker bij mijn vader vastgesteld net voor de coronacrisis. Mijn vader is nu naar het ziekenhuis voor zijn tweede chemo. Hij krijgt ook elke werkdag bestraling. Pas na chemo en bestraling komt er een operatie.
Hij heeft ook geen uitzaaiing en de prognose is daarom voorlopig goed, maar ook wij hebben voor dat nieuws kwam enkele weken in de stress gezeten en nog steeds is het spannend, zeker met corona nu hij zo verzwakt is.
Ik leef dus letterlijk enorm met je mee, want zien hoe je papa pijn heeft en niet kan eten en afvalt... vreselijk is het. Mijn pb-box staat steeds open.
Ahh jeetje jij ook heel erg veel sterkte
het is echt ontzettend naar idd om je vader zo te zien. Ook die onzekerheid, en dat je er niet even gewoon heen kan ivm corona... Voor jou ook, je mag mij ook altijd een PB sturen!