Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Astorga schreef:Iris82 schreef:En kennelijk geen ibuprofen gebruiken als je milde klachten hebt. Mocht het toch het corona virus zijn, dan help je het daarmee.
Heb je daar een bron van?
Waarom alleen geen ibuprofen en andere NSAID's wel?
Niekj_Jente schreef:Wij doen niks extra's buiten de standaard hygiëne. Niet hamsteren ofzo. Haal gewoon de boodschappen wanneer nodig is.
Wel kreeg ik mail van de verloskundige (ben nu 33 weken zwanger) om vit. C en D te gaan slikken.
Twijfel alleen heel erg over vanavond. Ik had een etentje voor vrienlief geregeld, ze zijn gewoon open, maar toch twijfel ik waar we verstandig aan doen..
Niekj_Jente schreef:Wij doen niks extra's buiten de standaard hygiëne. Niet hamsteren ofzo. Haal gewoon de boodschappen wanneer nodig is.
Wel kreeg ik mail van de verloskundige (ben nu 33 weken zwanger) om vit. C en D te gaan slikken.
Twijfel alleen heel erg over vanavond. Ik had een etentje voor vrienlief geregeld, ze zijn gewoon open, maar toch twijfel ik waar we verstandig aan doen..
Joman schreef:Niekj_Jente schreef:Wij doen niks extra's buiten de standaard hygiëne. Niet hamsteren ofzo. Haal gewoon de boodschappen wanneer nodig is.
Slikte je nog geen extra vitamines dan? Zwangerschapsvitamines? Even een vraag uit interesse
Niekj_Jente schreef:Ik slik idd al de mama compleet tabletten waar het allemaal inzit.
Maar ze adviseren om dit er nog extra bij te pakken. Ik vond t ook al vreemd want die vit. slik ik al maar na een belletje willen ze toch dat je dit erbij gaat nemen..
Joman schreef:Iris82 schreef:Beide kun je veilig overdoseren.
Maar niet onbeperkt neem ik aan?
Excuus dat we dit topic aan het vervuilen zijn dames.
KarmaChansy schreef:Niekj_Jente schreef:Wij doen niks extra's buiten de standaard hygiëne. Niet hamsteren ofzo. Haal gewoon de boodschappen wanneer nodig is.
Ik zou niet gaan, in de UK was een pas geboren baby positief getest voor corona. Moeder en baby hebben het, ik zou persoonlijk het een te groot risico vinden
https://www.google.com/amp/s/amp.thegua ... -in-london
Iris82 schreef:Joman schreef:
Maar niet onbeperkt neem ik aan?
Excuus dat we dit topic aan het vervuilen zijn dames.
Ik moest even opzoeken wat er in de mamma compleet zat, maar de veilige dosis zit op 100 microgram per dag, als je een stootkuur doet kun je to 250 microgram per dag en in de Mamma Compleet zit 10 microgram.
Daar kan dus nog wel wat bij.
Niekj_Jente schreef:Ik slik idd al de mama compleet tabletten waar het allemaal inzit.
Maar ze adviseren om dit er nog extra bij te pakken. Ik vond t ook al vreemd want die vit. slik ik al maar na een belletje willen ze toch dat je dit erbij gaat nemen..
kwita schreef:Alles wat ik deed is gisteren teniet gedaan op het werk door een stel brabantse oelewappers die even een uitje wilden en gewoon even naar oma kwamen.....!
Dus ja nu zijn wij ook de sjaak, gewoon omdat ik mijn werk doe ......Waar zit je dan met je verstand he.
En het worst case scenario oma had gisteravond om 23.00 uur al koorts dus zonder test zou zij met copd zomaar eens kunnen gaan hemelen.....
Dus ja ik en mijn gezin zijn dus ook 2 weken lang de sjaak....wij nemen wel voorzorgsmaatregelen, en ik mag dus wel gaan werken maar het zit me niet lekker. Bah bah waarom zijn er mensen die gewoon zo dom alles negeren!
xPabloBokt schreef:kwita schreef:Alles wat ik deed is gisteren teniet gedaan op het werk door een stel brabantse oelewappers die even een uitje wilden en gewoon even naar oma kwamen.....!
Dus ja nu zijn wij ook de sjaak, gewoon omdat ik mijn werk doe ......Waar zit je dan met je verstand he.
En het worst case scenario oma had gisteravond om 23.00 uur al koorts dus zonder test zou zij met copd zomaar eens kunnen gaan hemelen.....
Dus ja ik en mijn gezin zijn dus ook 2 weken lang de sjaak....wij nemen wel voorzorgsmaatregelen, en ik mag dus wel gaan werken maar het zit me niet lekker. Bah bah waarom zijn er mensen die gewoon zo dom alles negeren!
Wat is precies het probleem als ze geen symptomen vertonen? Verstandig is anders dat ben ik met je eens, maar alleen maar uit je plaat gaan omdat mensen uit Brabant komen is naar.. ik woon er zelf en krijg hier geen leuk gevoel van.