Paddock is onbegaanbaar en verveel me kapot.
Mag buiten maar auto is net naar de sloop

Dus ik lees mee
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
MoppieFilou schreef:Weer heel wat tips zo te zien!Lezen is ook iets wat ik heel graag doe maar de bibliotheek is ook dicht jammer genoeg
. En boeken kopen ben ik niet zo'n voorstander van aangezien ik ze sowieso niet meer dan één keer lees.
MoppieFilou schreef:Weer heel wat tips zo te zien!Lezen is ook iets wat ik heel graag doe maar de bibliotheek is ook dicht jammer genoeg
. En boeken kopen ben ik niet zo'n voorstander van aangezien ik ze sowieso niet meer dan één keer lees.
rayoow schreef:Ts, welke kant van belgie zit je?
LukieBradley schreef:Ik heb nog heeeeeeeeel veel legpuzzels te leen vlakbij de Efteling![]()
Ik kom tijd te kort altijd dus zou best een tijd werk vrij willen hebben.
Kan ik mijn huis poetsen en dergelijke
Pandora2 schreef:Voor degenen die zich toch vervelen, het is niet erg. Het is zelfs goed voor de mens![]()
https://www.hln.be/de-krant/interview-d ... ~af203b48/
geen abo op de krant, dus niet het hele artikel. Sorry![]()
Bingelding schreef:Ik zit sinds gisteren officieel binnen in huis samen met mijn zoontje van 5. Ik mag niet onder de mensen komen tot ik 48 uur klachten vrij ben. Ik ga maar beetje aan de gang in de tuin. Voor mijn zoontje wordt het moeilijker die wilt graag met vriendjes spelen en snapt niet zo goed wat er aan de hand is
petra8 schreef:@MoppieFilou; Woon je aan de noord kant van Turnhout? Dan zit je bij mij in de buurt!