Corona en CenterParcs?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

gillian

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-20 16:12

Dorus schreef:
Wij hebben dit weekend een tripje naar onze caravan in Luxemburg op de planning staan. Er moet voor de 15e eea gedaan worden om de caravan voorjaarsklaar te maken.
Wij hebben momenteel geen van beide klachten en in principe zijn we zelfvoorzienend in onze caravan en hoeven we met niemand contact te hebben dus ik zie daar ook niet het probleem van.

Ik heb ergens opgevangen dat Luxemburg de grenzen sluit. Of dit waar is durf ik niet te zeggen.
Controleer het alsjeblieft voor je gaat en daar aan de grens staande gehouden wordt

maras

Re: Corona en CenterParcs?

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-20 16:24

Vossemeren is vanaf 12 uur vandaag tot nader order gesloten!

sylviel

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-20 16:50

Vossemeren,erperheide, molenheide moeten dicht tot 3 april (voorlopig)

Briiet

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-20 19:46

Vanmorgen druk proberen te bellen met centerparcs, zelfs mijn leiding gevende heeft het geprobeerd maar kregen geen gehoor.
Kreeg van vrienden te haren dat het park dicht ging en dat er stond op teletext of waar ze het ook las dat de mensen werden gemaild.

We hebben nog geen mail gehad wel contact gehad met dat we kosteloos mochten omboeken als we niet gingen.
Maar nu ze hem toch dicht gooien ben ik benieuwd wanneer we daar over bericht krijgen.

Getup

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-20 19:53

gillian schreef:
Dorus schreef:
Wij hebben dit weekend een tripje naar onze caravan in Luxemburg op de planning staan. Er moet voor de 15e eea gedaan worden om de caravan voorjaarsklaar te maken.
Wij hebben momenteel geen van beide klachten en in principe zijn we zelfvoorzienend in onze caravan en hoeven we met niemand contact te hebben dus ik zie daar ook niet het probleem van.

Ik heb ergens opgevangen dat Luxemburg de grenzen sluit. Of dit waar is durf ik niet te zeggen.
Controleer het alsjeblieft voor je gaat en daar aan de grens staande gehouden wordt

nee hoor....Luxemburg gewoon open. De duitsers en Belgen controleren veel langs de grens. Hotel, restaurants etc zijn ( nog?) open

Dorus

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-20 20:15

Klopt. Ze kunnen de grenzen ook moeilijk sluiten, omdat 70% van het zorgpersoneel niet in Luxemburg woonachtig is. Daarnaast zijn we gisterenavond al gearriveerd dus is dat ook geen probleem meer ;)
Maar ik houd de locale media ook in de gaten dus dat komt goed.