Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Petrichor schreef:Als ik dit zo lees dan denk ik dat normaal gesproken mijn waardes nog lager zijn. Een week voordat ik ben wezen bloedprikken was ik namelijk op vakantie en heb de hele week in de zon gelopen en ben ook best verkleurd.
Petrichor schreef:Helaas heb ik het hele jaar door wel klachten of het nou mooi weer is of niet. Ik heb wel dat als ik op vakantie ben en minder stress heb ik minder last heb van nek en hoofdpijn.
Heeft iemand enig idee hoe lang het duurt voordat je wat gaat merken van de vitamine D capsules?
superpony schreef:Ik heb ook het hele jaar door last en kom elke dag uren buiten, dus als het zo makkelijk was...........Het is meerdere keren geprikt op diverse momenten, maar had het na een goed moment weer links laten liggen, dus na voldoende geslikt te hebben.
Petrichor, hoeveel heb je gekregen? Ik maar 5600ie pw en merk nog niet veel. Omdat ik in hoge risico groep zit, is me afgeraden in de wachtkamer van huisarts of ziekenhuis te komen. Daarom wacht ik wel weer even met de vraag naar hogere dosis.
Petrichor schreef:Helaas heb ik het hele jaar door wel klachten of het nou mooi weer is of niet. Ik heb wel dat als ik op vakantie ben en minder stress heb ik minder last heb van nek en hoofdpijn.
Heeft iemand enig idee hoe lang het duurt voordat je wat gaat merken van de vitamine D capsules?
Petrichor schreef:Schildklier en B12 was ook geprikt maar dat was prima zo.
De capsules zijn 25000 IE.
Petrichor schreef:Petrichor schreef:Schildklier en B12 was ook geprikt maar dat was prima zo.
De capsules zijn 25000 IE.
Inmiddels heb ik 4 weken lang 1 keer per week een shot gehad, ik merk echter nog geen verschil. Ik heb nog 2 shots te gaan en dan zit de kuur er op, ik moet dan nog 1 keer per maand een shot om het bij te houden.
luxje schreef:Petrichor schreef:Inmiddels heb ik 4 weken lang 1 keer per week een shot gehad, ik merk echter nog geen verschil. Ik heb nog 2 shots te gaan en dan zit de kuur er op, ik moet dan nog 1 keer per maand een shot om het bij te houden.
Ga gewoon eens dagelijks 10.000 ie slikken en 200 mcg vit K2
En ga dan over een maand nog eens prikken.
25.000 1x per week heeft je lijf helemaal niks aan.
yvje86 schreef:Hebben jullie bij een te laag vitamine D ook eens gedacht aan een sunshower? Even uit of the box gedachte....
secricible schreef:Ehm, bron?