Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
SusanH schreef:Ik had ook als ideaal beeld baby bij me op de kamer. Ben ik heel snel van af gestapt en dat hielp wel om beter te slapen. Ik reageerde op ieder geluidje namelijk. Dat had ik niet meer toen ze in haar eigen kamertje sliep. Wellicht is dat voor jou ook een oplossing.
Romeo2007 schreef:Hi allemaal,
Al jaren heb ik slaapproblemen. Dit uit zich in moeilijk in slaap komen, onrustig in bed liggen en moeilijk doorslapen.
Twee weken geleden ben ik bevallen van een mooie meid.
Zij slaapt nu in de co sleeper naast ons bed. Maar vanwege mijn slaapproblemen en haar voedingsmomenten kom ik amper aan slaap. Wanneer ik bijna slaap is het soms alweer tijd voor haar voeding en daarna begint het riedeltje weer van voor af aan.
Is dit herkenbaar? Hoe pakken andere mensen met slaapproblemen die er al waren voor de baby dit aan? Ik vraag me namelijk echt af hoe je hiernaast kan gaan werken.
Overigens heb ik al haptonomie gevolgd en body scans etc.
Ben benieuwd!
Romeo2007 schreef:Mijn man krijgt nog steeds chemo en valt natuurlijk onder de risicogroep. Hij is erg ziek van de chemo en nu met Corona er nog bij geeft dit extra angst en stress. We zien verder niemand en dit maakt het wel zwaar want ik kan ook niet even zomaar naar de winkel voor boodschappen. Het werkt ook niet mee dat alle bezorgmomenten van de AH voor de komende twee weken vol zitten.