Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Sizzle schreef:Jan, prima dan hebben blijkbaar steeds meer praktijken een PD laser, als het werkt is dat mooi.
Vele zullen ook nog met Co2 laser ablation werken.
Wat je ook voor methode kiest uiteindelijk:
Ik zou niet met formaline aan de gang gaan. Als je het toch doet doe het dan met handschoenen en alleen op de wrat en zeker niet je hele voet.
xSCWx schreef:Die formule W wrattentinctuur kan ik je echt afraden. Die heb ik gebruikt, mijn hele huid liet los. Ik ging googelen en ik was schijnbaar niet de enige; de pijn omschreven ze als erger dan tatoeëren. De wrattenpen kan je dan beter gebruiken. Verder geen tips
henny_w schreef:Ik volg ook even. Ik zit met een hardnekkige doornwrat onder de bal van de voet. Vorig jaar is het door de huisarts een paar keer bevroren met stikstof. Hielp niets. Daarna is het elke 2 weken behandeld met een heel sterk zuur. Toen raakte ik 'm eindelijk kwijt. Het hielp helaas maar een klein jaar want nu zit ie er weer. Eergisteren heb ik er een pleister met salicylzuur opgeplakt en daar over heen een stukje ducktape. Las de tip op internet.
Momenteel voel ik 'm niet meer. Ik hoop dat ie nu de geest geeft.
henny_w schreef:Wrattenkruid is volgens mij Stinkende Gouwe. Het oranje sap wat in de stengels zit zou tegen watten helpen.
@tienus63, je schrijft over een likdoorn. Ik heb geen likdoorn maar echt een doornwrat. Dat is een wrat die doornvormig in de voet zit. Opereren is afgeraden omdat eventuele vorming van littekenweefsel ook weer voor extra problemen kan zorgen.