Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Cayenne schreef:Hier hielp slaapmedicatie ook niet. Heb echt zoveel geprobeerd maar het werkt niet en is ook geen oplossing.
Ja, Temazepam in het begin, maar dat was maar een week en toen had ik steeds meer nodig.
Logisch ook want het is zo verslavend als de pest. En ik werd er verschrikkelijk chagerijnig van.
Overigens kreeg ik een dosis waar ik zeker 8 uur van zou moeten slapen en dat werd maar 3 uurSchoot ook weinig op dus.
Quetiapine zou ervoor zorgen dat je goed doorslaapt. Niets van te merken maar een leuke bijwerking was dat midden op de dag mijn spieren volledig op slot schoten, meestal op de trap of in een winkel ofzo. Sta je dan midden in een gangpad of op een trap en kun je geen kant meer op
Ir111 schreef:karuna schreef:Ik heb zo ongeveer alles geprobeert. Wat ik doe is eerst zenmuziekje aan, werkt dat niet binnen half uur, dan luisterboek, werkt ook dat niet dan doe ik een dom puzzeltje of denk spelletje op ipad. Ook dat zinloos gaat de tv aan op bij voorkeur bob ross. Ook dat kansloos geef ik op ga bed uit drnk en eet wat en begin ik weer van voor af aan. En als dat nog niet luktga ik ontbijten honden uitlaten en duik ik er ergens op de dag wel weer in.
Meestal zijn stap 1, 2 en 3 afdoende inmiddels gelukkig. Eens per maand tot 6 weken helpt gewoon niks.
Op welke zender vind ik Bob Ross!?
Nirvana_ schreef:Hoe actief ben je op je minder actieve dagen? Sport/beweeg je wel genoeg? Hier helpt fysiek actief zijn enorm met inslapen 's avonds