Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Janneke2 schreef:Fijn dat het goed ging!
Maar dit soort dingen hakt er in.
En zaken als 'precies een week geleden' halen de herinnering ook weer naar voren.
En aangifte doen kan helpen om dingen af te sluiten, maar de politie is geen therapeut.
Open deur : aangifte is het opstellen van een proces verbaal, zodat de ellendeling straf krijgt. "Maar", op zich terecht : bij een eerlijk proces heeft de ellendeling een advocaat die toe moet zien op zijn belang.
En dus moet het proces verbaal 'dichtgetimmerd' zijn. Dwz: jij liep daar, omdat je naar school ging. (... niet om enge kerels te lokken)
je droeg je favoriete jas plus sjaal omdat je die dag goede zin had (... en niet om griezels op idiote ideeën te brengen).
Etc etc.
Als je weet dat Tante Agent al jouw handelingen etc 'wil dichttimmeren', zodat duidelijk is dat de ellendeling zich buiten de perken gedroeg, is het goed te doen.
Paarseballon schreef:Ik neem mijn woorden even terug... vandaag precies een week geleden, en ik en dus vandaag weer op datzelfde tijdstip met de metro gegaan.
Ik merkte thuis dat ik enorm aan het uit stellen was... omdat ik dat besef weer even kreeg van ‘vorige week was het ook rond 10’en, was er ook bijna geen mens te bekennen want het was na de spits... de omstandigheden zijn dan toch anders dan op een dag dat ik het eerste uur begin.
Misschien dat het daarom wel zo goed leek te gaan. omdat ik besefte dat het niet hetzelfde tijdstip was zegmaar...
Het is gelukkig vanochtend wel allemaal goed gegaan
Nayomie schreef:Paarseballon schreef:Ik neem mijn woorden even terug... vandaag precies een week geleden, en ik en dus vandaag weer op datzelfde tijdstip met de metro gegaan.
Ik merkte thuis dat ik enorm aan het uit stellen was... omdat ik dat besef weer even kreeg van ‘vorige week was het ook rond 10’en, was er ook bijna geen mens te bekennen want het was na de spits... de omstandigheden zijn dan toch anders dan op een dag dat ik het eerste uur begin.
Misschien dat het daarom wel zo goed leek te gaan. omdat ik besefte dat het niet hetzelfde tijdstip was zegmaar...
Het is gelukkig vanochtend wel allemaal goed gegaan
@Janneke, het is eigenlijk te bizar voor woorden dat je als vrouw moet gaan verantwoorden en dat nog steeds uiterlijk gebruikt kan worden als de noemer 'ze vroeg erom'.