Acryl nagels zetten

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Photograph

Re: Acryl nagels zetten

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-01-20 14:47

Afbeelding
Afbeelding

November108

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-20 14:48

Ik heb een hele tijd terug acryl op mijn nagels gehad, eerst door een goedkope salon voor vergelijkbare prijzen, zij was ook niet lang bezig. Man wat heeft zij mijn nagels toen verpest en het deed zo veel pijn. Ze had mijn natuurlijke nagels echt te dun geveild en gebruikte ali-express producten. Brak vaak af en dan had ik dus zo'n dunne nagel dat ik wel door de grond kon gaan elke keer dat ik iets aanraakte.
Daarna naar een goede salon gegaan, wat een verschil... Zou echt niet gaan voor het goedkoopste. Ik heb ze er overigens weer afgehaald omdat ik niet tegen vuil er onder kan, dan ga pulken, en dat is ook niet goed voor de levensduur. Zou ze echter best wel weer willen.

Lau

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-20 14:49

Ik kan gewoon alles met mijn nagels nooit problemen gehad.
Ik betaal voor opvullen 25 en een nieuwe set kost 30 volgens mij. Arnhem valt wel mee je moet ze weten te zitten. Ik reis zelf naar Zutphen voor mijn nagels maar totally worth it.

Een vriendinnetje van mij gaat altijd naar de top nail salon zit op de Thorbeckenstraat. En haar nagels zien er echt goed uit.

LadyMadonna

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-20 14:57

Niet naar Aziatische salons gaan. Buiten dat ze vaak werken met niet EU goedgekeurde producten worden de meiden die er werken vaak ook ontzettend onder betaald.
De hygiëne is vaak ook een dingetje...
In Spanje en UK zijn al diverse salons opgerold vanwege mensensmokkel.
En duur, tja, nagels zijn een luxe product. Ik zit al laag met mijn prijzen, en als ik alles uitreken werk ik voor ca €7,50 per uur aan salaris....

Acryl is overigens ook niet sterker dan gel. Acryl is harder, en als je veel stoot is een wat flexibelere (gel) nagel juist fijner voor de natuurlijke nagel.

Wieldop

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-20 15:39

Ik zou ook niet naar een Aziatische toko gaan. Mijn nagels waren bijna tot het nagelbed afgeveild en braken veel sneller af.

Ik ga bij iemand thuis met jaren ervaring. Die haar spullen haalt bij een winkel in NL en 30 euro voor opvullen om de 4 weken.