Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
xDenies schreef:Jeetje dat is ook niet niks zeg! Hebben ze enig idee waar dat vandaan is gekomen? Ik herken wederom wel wat je typt. Ik heb het voordeel dat ik thuis woon (ondanks dat ze dat in de DC kliniek niet gezond vonden, sorry ..) en een hoop dingen niet persé hoeft omdat mijn moeder dat met alle liefde doet. Ik probeer wel dingen, maar een hoop lukt niet of geeft veel pijn. Veel pijn komt ook achteraf. Ik snap dus heel goed dat je er naar uit kijkt om te starten, dat herken ik. Ergens heeft het mij ook een bepaalde rust gegeven, opluchting.
Ga jij ook naar deze kliniek?
Mijn Fysiotherapeut(die heeft hier toevallig ook gewerkt) zei vanaf het begin af aan al dat het ging om een neurologische ontregeling(?), maar krijg dan maar eens de juiste doorverwijzing. Het is ontzettend stom dat het zo lang moet duren hier in Nederland. Er zijn dingen gebeurd op onder andere mijn werk die gewoon voorkomen hadden kunnen worden. Het is (waarschijnlijk) alleen maar erger geworden dan dat het eigenlijk was. En dat vind ik ontzettend jammer, want die dingen draag ik wel weer mee.
Ik ga voor jou duimen dat je snel aan de gang kan & dat we samen vooruitgang gaan boeken
DideH schreef:Ik heb je hele verhaal net gelezen (die lap tekst geeft helemaal niets, is fijn om van je hart af te hebben!). Wilde even kwijt dat ik het ontzettend fijn voor je vind dat je eindelijk op je "plekje" bent en dat je er nu echt mee aan de slag kunt! Succes!
Kmbrly schreef:Weet niet hoe ik het moet verwoorden.
Ik vind fijn/ ben trots op je dat je je plekje hebt gevonden. En dat je bent blijven doorzetten!
Wou dat ik deze mentaliteit ook had!
Ik heb zelf al 3 ongelukken gehad. En bij ieder is er wel een blijvend letsel bijgekomen.
Dan ook de hele medische molen doorgeweest...
En dan weten ze het niet en zeggen ze leef er maar mee leven.
Wat me ook in deze ervaringen is bij gebleven is dat ze soms ook niet alles vertellen.
Vb: mijn enkel bij veel stappen komt hier sinds het ongeluk een bult op.
De ene zei oh heeft tijd nodig... er is gewoon vetweefsel geraakt.
Een andere dokter wat dezelfde echo te zien kreeg. Ohnee je ziet dat de pees geraakt is. Ja jongens wat is het nou
Van die andere bestuurder werd ik wel boos als ik het zo mag vernoemen. Rijd tegen je op... en wilt dan de schuld in je schoenen schuiven door die auto dan zo te parkeren.
Wat zei de politie hiervan ?
Ik hoop voor je dat er snel verbetering in komt!