Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
deksel schreef:Ik wil graag ook wat afvallen, ik wil het liefste 10 kilo er af. Maar ik heb wel tegen mezelf gezegd dat ik juist geen minimum gewicht moet bedenken als doel, want dan sla ik door en daar zit ik niet op te wachten.
Ik wil meer bewegen en gezonder eten. Als ik nu in de supermarkt ben, koop ik zo snel ff een paar lekkere broodjes, chippies, energy, frisdrank en allerlei slechte troep. Daar moet ik echt meestoppen, pff. Ik moet minder snaaien en een hobby zoeken. Nu is het zo dat ik na werk/school lekker thuis in bed ga netflixen of achter m'n laptop en dan een zak chips er bij, en die is binnen no-time op. Dusss, ik wil i.p.v. telkens netflix een hobby zoeken en meer bewegen. Ik heb vorig jaar een abbo op Basic Fit genomen maar god, wat vond ik dat verschrikkelijk. Geen idee hoe al die apparaten werken, al die mensen en geen begeleiding, vreselijk. Ik wil dus een sportschool zoeken waar ik wel begeleiding krijg, maar heb nou ook weer niet echt budget daarvoor. Dus misschien moet ik maar weer gaan hardlopen, maar daar heb ik ook een hekel aan (). En ik mis het paardrijden heel erg maar heb eigenlijk niet echt energie/tijd voor een verzorgpaard...
Ik ga straks iig een rondje lopen, kom ik buiten en het is gezond!
Succes iedereen
Newallure schreef:Door slaan ben ik ook bang voor. Daarom rustig aan sleutelen aan mijn voedings patroon en geen dieet.
Met 2000 kal val ik ongeveer 0,5 kilo af per week. Heb geen zittend werk en beweeg daarnaast voldoende.
Sport school vind ik ook niksben liever buiten. Klussen bij de paarden doen, rijden en extra rondje lopen met de hond.
LadyMadonna schreef:Renee1991 schreef:Ik ga hier verder niet bijhouden wat ik iedere ochtend, middag en avond eet, daar houd ik niet zo van.
Was ook maar een idee, probeer een beetje af te tasten wat mensen wel/niet fijn vinden
Citaat:Basislijstje week 1:
Naam - leeftijd - huidig gewicht - doel gewicht
Ladymadonna - 39 - 82,4kg - 75kg
Renee1991 - 28 - 97,2 kg - 70-75 kg
DideH - 25 - 66,5kg - 61kg
Onpaard - 44 - 79.4kg - 70 kg
Indi_Vito - 26 - 98kg - 75kg
Domi_94 - 25 - 69,5 - 63 kg