Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Femke_Tweety schreef:Mijn beide pinken zijn precies even krom, als ik ze vanuit dezelfde hoek fotografeer.
De ene is absoluut zeker niets mee aan de hand bij mij.
De ander heeft ooit een vieze optater gehad, maar was volgens mij daarvoor al net zo krom.
Dus wat ik hier op de foto zie, vind ik niet zo bijzonder.
Het feit dat je er last van hebt, lijkt me wel reden genoeg om er even naar te laten kijken.
Onali schreef:Maar wat wil je nou precies?
Mensen die zeggen ga naar de HA want wij zien en weten het niet die negeer je en wijs je af want je opleiding komt in gevaar.
Er zal niemand (bij zn gezonde verstand) zeggen:
Meid blijf er gewoon lekker nog 7 maanden meelopen en ga dan naar de HA. Wat zijn die 7 maanden nou op 2 jaar.
Mirry96 schreef:Eerlijk? Ik ben bang dat t gezet of geopereerd moet worden en dat kan ik momenteel niet gebruiken wegens de opleiding. Maar aan de andere kant vind ik t fijn om te weten wat er gaat gebeuren.
Mirry96 schreef:Mijn huisarts is omdat ik Eds heb overbezorgd en die stuurt mij altijd onmiddellijk door naar röntgen. Liever dezelfde dag dan de volgende dag. Ik wil weten of wat ik zeg mogelijk is of dat ik mij geen zorgen hoef te maken.
Mirry96 schreef:BrankaZ schreef:Maar wat is dan de reden dat je nu na 2 jaar ineens twijfelt? Als ik last zoveel last zou hebben dat ik wil gaan vragen of ik naar een dokter moet heb ik mijn antwoord wel: dan moet ik zeker gaan om het te laten checken.
Eerlijk? Ik ben bang dat t gezet of geopereerd moet worden en dat kan ik momenteel niet gebruiken wegens de opleiding. Maar aan de andere kant vind ik t fijn om te weten wat er gaat gebeuren.
BrankaZ schreef:Maar wat is dan de reden dat je nu na 2 jaar ineens twijfelt? Als ik last zoveel last zou hebben dat ik wil gaan vragen of ik naar een dokter moet heb ik mijn antwoord wel: dan moet ik zeker gaan om het te laten checken.
Mirry96 schreef:BrankaZ schreef:Maar wat is dan de reden dat je nu na 2 jaar ineens twijfelt? Als ik last zoveel last zou hebben dat ik wil gaan vragen of ik naar een dokter moet heb ik mijn antwoord wel: dan moet ik zeker gaan om het te laten checken.
Eerlijk? Ik ben bang dat t gezet of geopereerd moet worden en dat kan ik momenteel niet gebruiken wegens de opleiding. Maar aan de andere kant vind ik t fijn om te weten wat er gaat gebeuren.
Mirry96 schreef:Ik zie dat sommige mensen het niet goed begrijpen:
Ik zit in het eerste jaar van de opleiding en ga deze zomervakantie laten checken, niet aan het eind want dan zitten we in 2024 en zo uit de klauwen ga ik het nu ook weer niet laten lopen
Waarom niet gegaan toen het niet meer dik was?
Geen vervoer, is mijn rechterhand ofwel schrijfhand en ik kan niks met links. Inchecken in de bus met links zou ik niet kunnen mocht er iets gebeuren. Schrijven of typen met enkel links kan ik ook niet. Zat toen tevens midden in mijn examen jaar en had dus alle centrale examens dus dat was echt niet handig.