Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Frummels schreef:Zijn er hier mensen die voorheen echt niet op konden staan en met de wakeup light wel? En dan bedoel ik echt niet kunnen opstaan.. ik kom vaak pas een uur na de wekker m’n bed uit, mijn ogen doen pijn, gaan niet open, m’n hoofd klapt uit elkaar etc. Het maakt hierbij niet uit of m’n wekker om 6:00 uur gaat of om 8:00 uur..(slaap meestal tussen 22:00 en 23:00 en de wekker gaat rond 7:00)
Ben benieuwd naar ervaringen van lotgenoten
Gowlan schreef:Frummels schreef:Zijn er hier mensen die voorheen echt niet op konden staan en met de wakeup light wel? En dan bedoel ik echt niet kunnen opstaan.. ik kom vaak pas een uur na de wekker m’n bed uit, mijn ogen doen pijn, gaan niet open, m’n hoofd klapt uit elkaar etc. Het maakt hierbij niet uit of m’n wekker om 6:00 uur gaat of om 8:00 uur..(slaap meestal tussen 22:00 en 23:00 en de wekker gaat rond 7:00)
Ik sliep gewoon door wekkers heen, zette altijd 10 wekkers en ook al gingen die een uur af, ik draaide me om en hoorde het niet. Verschrikkelijk was dat.
Door het lichtje van de wake up light word ik rustig wakker en vaak zelfs een minuut of 5 voor m'n wekker echt af gaat. Het geeft zelfs een soort van uitgeslapen gevoel om zo wakker te worden.
Nu moet ik wel zeggen dat het wel nog altijd pijnlijk is als ik gewoon te kort slaap (3 a 4 uur slaap), maar zelfs daarbij helpt het mij. Ik wil ook echt niet anders meer!
Sizzle schreef:In de tijd dat ik hem nog niet had moest ik inderdaad wekkers overal neerzetten. Ik had daar echt stress van.
Ik zal nooit een ochtendmens worden maar half 7 is in iedergeval haalbaar, vroeger was dat een marteling.
Ik slaap meestal 8-9 uur, slaap tekort is het bij mij echt niet.
Frummels schreef:Zijn er hier mensen die voorheen echt niet op konden staan en met de wakeup light wel? En dan bedoel ik echt niet kunnen opstaan.. ik kom vaak pas een uur na de wekker m’n bed uit, mijn ogen doen pijn, gaan niet open, m’n hoofd klapt uit elkaar etc. Het maakt hierbij niet uit of m’n wekker om 6:00 uur gaat of om 8:00 uur..(slaap meestal tussen 22:00 en 23:00 en de wekker gaat rond 7:00)
Janine1990 schreef:Denise_Storm schreef:Je kan ook gewoon een Hue lamp (bolletje) in je huidige lamp draaien. Maar de aanschaf van de bridge is niet heel goedkoop. Wij zijn begonnen met de bridge en 3 lampen. Langzaam uitgebreid naar meer in huis.
Ik heb zo'n touw met zo'n aparte lamp als verlichting, dus dat zal nergens naar lijken gok ik
Maar bij jou werkt het gewoon goed? Als in, je wordt er nog steed wakker van?
Blacky94 schreef:Op het moment dat ik moe ben wordt ik vaak pas echt wakker van het geluid van de wekker, maar ik merk dan wel dat ik langzaam al aan het wakker worden was door het licht. Met alleen een wekker wordt ik te abrupt, en daardoor vaak behoorlijk chagrijnig, wakker. Sinds ik de wake-up light heb, heb ik daar bijna geen last meer van. Ben ik uitgerust dan wordt ik vaak alleen van het licht al wakker
ItsMe2 schreef:Blacky94 schreef:Op het moment dat ik moe ben wordt ik vaak pas echt wakker van het geluid van de wekker, maar ik merk dan wel dat ik langzaam al aan het wakker worden was door het licht. Met alleen een wekker wordt ik te abrupt, en daardoor vaak behoorlijk chagrijnig, wakker. Sinds ik de wake-up light heb, heb ik daar bijna geen last meer van. Ben ik uitgerust dan wordt ik vaak alleen van het licht al wakker
Precies diten ik heb de Philips Somneo Sleep & Wake up light nu een jaar en wil niet meer zonder!
ItsMe2 schreef:Janine: ik heb bewust voor de Somneo gekozen. Dit voor de functies/ vele opties die dit model biedt en door zo natuurlijk mogelijke kleuren die de lamp geeft.
Sizzle schreef:Oh cool, je hebt er een gekocht
Verwacht niet gelijk een wonder of zo, je lichaam heeft ook tijd nodig om dat nieuwe ritme te gaan herkennen al signaal om wakker te worden.