Waar heb je hoofdpijn? migraine zit aan 1 kant van je hoofd, spanningshoofdpijn zit rondom je hoofd en voelt knellend aan. Daarnaast heb je ook hoofdpijn wat kan komen uit je nek. Die voel je meer achter op je hoofd en dan kun je ook moeilijk je hoofd draaien. spanningshoofdpijn is niet goed te helpen met pijnstillers, omdat het te maken heeft met stress.
Anoniem
Geplaatst: 14-12-19 18:06
Al gedacht aan medicijnafhankelijke hoofdpijn? Paracetamol kan bijvoorbeeld hoofdpijn veroorzaken als je het lang gebruikt.
Nu ken ik je situatie niet, dus weet ik ook niet of dit (deels) oorzaak kan zijn.
Eigenlijks alleen bij zware hoofdpijn en dit is vaak 1 keer in de maand. EN dan hooguit 1 a 2 dagen.
Ik moet dinsdag naar de kno arts omdat ik me een ongeluk hoest en mijn woonbegeleiding denkt dat het hoesten ook een deeel met de hoofdpijn te maken heeft.
Inderdaad niet te lang wachten voordat je paracetamol neemt, ik dacht ook altijd dat het niet hielp, omdat ik pas paracetamol slikte als ik echt barstende hoofdpijn had. Nu neem ik het als ik het voel opkomen en dan helpt het prima.
Ik zweer bij Saridon bij erge hoofdpijn. Ik heb zelden hoofdpijn maar als ik het heb heb ik ook gelijk de hoofdprijs . 1 Saridon en het is over bij mij.