Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
[***] schreef:Ik probeer de focus ook niet op de pijn te leggen maar zou dat waarschijnlijk beter wat meer doen, want het negeren en toch maar verder doen heeft mij tot nu toe nog niet veel goeds gebracht. Maarja, je wil ook geen zager en klager zijn en dus zeg je maar dat het goed gaat en ga je gewoon verder. Hoe je dan 's avonds op de bank ligt zien ze toch niet.
Citaat:Medicatie heb ik nog niet, buiten de pijnstillers en ontstekingsremmers (maar die iets teveel genomen de laatste tijd dus lichaam is er niet meer zo blij mee, dus die proberen we te vermijden) omdat we omwille van mijn leeftijd zolang mogelijk willen wachten. En die bijwerkingen zit ik ook niet op te wachten.
[***] schreef:@ Azmay : dank je wel voor het delen. Ik herken het wel, ergens aan beginnen, opbouwen en dan compleet crashen en zelfs de basics niet meer kunnen... En stress natuurlijk, of teveel moeten ... Maarja, als je dat dan aangeeft dan krijg je antwoorden à la 'maar ik moet ook veel werken, ik ben ook moe, je moet je er overheen zetten, etc.' . Dus zeg je vanzelf maar niks meer en sop je het in je uppie op... Wat doet een psychiater bij jou? Want ik kan me er moeilijk iets bij voorstellen. En ik weet dat erover praten helpt, maar het is ook vaak vermoeiend en als het 'op commando' moet ben ik er vaak helemaal niet voor te vinden.