Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
KM_Ris schreef:Traphekjes zijn ook niet alles hoor.. mijn dochter klimt er overheen en dat maakt de situatie nog onveiliger.
Kimbers schreef:Wat raar dat ze miepen over straling? Je wil toch weten of er een breuk zit de ja of de nee?
Mijn nog geen 2 jarige is net uit het gips na een breuk in haar scheenbeen. Kinderen vallen nou eenmaal. Vaak gaat het goed, soms helaas niet. Meer dan dikke pech is het niet.
Wat gillian zegt vind ik wel een goede. Als ik naar de motoriek van mijn peuter kijkt is het ook nog lang niet verantwoord om haar voorwaarts of überhaupt zelfstandig van de trap te laten gaan. Nu kun je ze natuurlijk niet altijd in de smiezen hebben, maar ik zou me er niet prettig bij voelen om het toe te laten.
Ze hebben bij mij eens een keer een breuk gemist op de foto trouwens. Zijn we nog voor terug geweest en zat dus wel degelijk een breuk. Ik zou absoluut alles op de foto willen hebben en dit ook gewoon eisen. Je slaat jezelf voor je kop als je iets gemist hebt later.
Amado7 schreef:Een ongeluk zit in een klein hoekje. Niet zo veroordelen allemaal. Iedereen laat weleens zijn traphekje openstaan. Kinderen vallen nou eenmaal weleens van de trap , met 4 jaar kunnen ze nog vallen als ze alleen kunnen. En ja, Dat kan erg aflopen. Maar om nou ts te oordelen dat ze dit niet goed doet, gaat wel ver.
Sterkte TS voor je dochtertje! Hopelijk kan ze er snel weer op steunen.
Kimbers schreef:Wat raar dat ze miepen over straling? Je wil toch weten of er een breuk zit de ja of de nee?
(...)
Ze hebben bij mij eens een keer een breuk gemist op de foto trouwens. Zijn we nog voor terug geweest en zat dus wel degelijk een breuk. Ik zou absoluut alles op de foto willen hebben en dit ook gewoon eisen. Je slaat jezelf voor je kop als je iets gemist hebt later.