Nierstenen of toch iets anders?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

nelske164

Re: Nierstenen of toch iets anders?

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-19 16:54

Ts hoe is het nu met jou?

Uitslag van de ct-scan bij mij leek helemaal schoon (ook alle andere organen gecheckt). Dus weer terug naar de huisarts geweest en die verwees me door naar de uroloog. Daar zojuist geweest en die bekijkt de ct-beelden nog een keer, voelt een keer op mijn buik, met als hele verrassende, maar gezien de symptomen wel logische conclusie, enorme verstopping in mijn dikke darm. Die verstopping is goed voelbaar en drukt precies op mijn nier. Nu dus aan de laxeer in de hoop het snel over is. Ik heb ook prikkelbaar darm syndroom, dus diarree liet ook niet direct een belletje rinkelen bij mij en er is toch wel het een en ander fout gegaan twee maanden terug met onderzoeken.

Majabeestje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-11-22 00:35

Ik kom mijn eigen topic weer ineens tegen :D

De klachten zijn er nog steeds af en aan. Ik ben wegens klachten rondom mijn menstruatie naar een andere gynaecoloog gegaan en ik ga volgende week onder het mes. Baarmoeder gaat eruit en mijn rechter eierstok, daar zit een cyste. En de arts heeft een vermoeden van endometriose dus daar gaan ze mijn buik op onderzoeken tijdens de operatie en verwijderen wat nodig is.
Ontzettend spannend! Maar hoop daarna van mijn klachten af te zijn.