Voet glijd weg en foute boel

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

marleen_usar

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-11-19 15:59

Ik stond stil op het gras en vanuit het niets schoot mijn been onder mij vandaan naar achteren. Ik viel daar door op mijn knie en toen lag mij enkel in een rare houding en ik duwde zeg maar door. En toen hoorde ik hem breken, hulp is een dingetje. Ik heb volwassen kinderen maar die hebben zelf ook beperkingen waar van de jongste zelf nog aan het revalideren is van 2 enkel operaties. Ze is ook autistisch dus dat is best lastig in dit geval maar ze doet echt haar best om mij zo veel mogelijk te helpen.

Renske_W

Re: Voet glijd weg en foute boel

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-19 21:25

Hoe is vandaag gegaan TS?

Ladybird
Moderator Algemeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-19 23:49

Jeetje wat heftig zeg! Heel veel sterkte de komende tijd :(

Hoe ging het vandaag??

marleen_usar

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-11-19 23:49

Ik moest er al vroeg zijn om half 2 ging ik naar de ok, en ik was pas half 6 terug.Ik had veel pijn dus ik kreeg een sterke pijnstiller, ik kon raar gaan doen zeiden ze. Ik mocht niet naar huis want het was laat,en ze wisten niet of ik door de pijnstiller wel goed kon lopen.

Mijn dochter is de hele dag bij me geweest en ze belde mijn man dat hij kon komen.Toen kwam er een verpleegster en een andere riep naar haar er blijven er 3 slapen vannacht. Toen gebaarde ze en ik zag dat ze bedoelde dat ik ook zou blijven.

Toen ze weg was keek ik mijn dochter aan en ik gebaarde dat ik niet wilde blijven. De fysio kwam om me met krukken te leren lopen maar dat kon ik al. Ik gaf met klem aan dat ik echt naar huis wilde, hij ging het na vragen.Verpleegster kwam en die gaf aan dat dit niet de gewoonte was. Het was ook al laat maar als ik met krukken kon lopen zonder draaierig te worden mocht ik weg.

En zo lig ik nu op de bank, ik mag 3 weken niet belasten en over 2 weken is de gips wissel, en dan na een week krijg ik loopgips en mag ik stapjes gaan zetten.

Renske_W

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-19 08:48

Fijn dat je toch naar huis mocht.
Is toch fijner dan in het ziekenhuis. :)
Succes met je herstel komende periode. +:)+