_Cathalijne schreef:fenja schreef:Fijn voor jou
Nogmaals het gaat me niet om wat er aan de hand is dat vraag ik ook helemaal aan niemand aangezien ik dat graag zelf hoor van mijn eigen arts. Wat ik wel raar vind is dat de arts zegt er is niets gevonden. Overigens is de afspraak telefonisch geweest en heeft deze beste arts nog niet 1 keer zelf mijn elleboog bekeken. Dit komt doordat ik van de traumapoli arts assistent door ben gestuurd naar de trauma chirurg.
Ik denk dat de arts in dit geval heeft benoemd dat er niks gevonden is omdat de klinische relevantie van een osteofyt zeer waarschijnlijk niet gerelateerd is aan de pijnklachten van nu. De mogelijk avulsie waardoor de osteofyten mogelijk zijn ontstaan zouden dus niet meer gerelateerd zijn aan de pijnklachten. Meest belangrijk is dat de beelden er verder normaal uitzien. (geen gewrichtseffusie, normaal beeld van humero-ulnair en radiocapitellair gewricht). Mochten de osteofyten zijn door middel van artrose verwacht je dat er meerdere randen van het gewricht niet gaaf zijn.
Denk dus dat de arts vooral uit klinisch oogpunt heeft gehandeld, en aan de hand van de klachten die nu gemeld zijn komt het beeld niet overeen, vandaar dus verder medisch onderzoek (MRI)
Ik sluit mij hier (en bij alles wat er al gezegd is) helemaal bij aan.
Artsen hebben over het algemeen niet echt een reden om te liegen over dit soort dingen...
Daarbij vind ik je reacties naar de bokkers vrij onaardig overkomen, de zin die je hebt gekopieerd over osteofyten komt gewoon van wikipedia, en als iemand die blijkbaar verstand heeft van artrose je iets vertelt is jouw reactie 'fijn voor jou'. En ook voor mij was het niet echt duidelijk dat het om zowel een CT scan als een MRI scan (die nog moet volgen) gaat in je verhaal.